Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
šestkrát se otočí samo a tobě se zdá že to je málo ? tak to teda oprvuješ neopravitelný. stačilo by,i kdyby se otočilo samo jednou....
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
To je sice hezké,ale ty jsi v mém autě nejel.To že mi kolo přibržďuje,to víš,ale ten bengál při jízdě,to si nedovedeš představit.
A o kotoučích a destičkách ani nemluvím.Dostatečně se o ně spálím tak po 30km.A včíl mudruj.
A o kotoučích a destičkách ani nemluvím.Dostatečně se o ně spálím tak po 30km.A včíl mudruj.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: BRZDY
V takhle dobrým stavu jsem brzdy nikdy nemělCobra 1 píše:...po roztočení se tak 6 otočí samo,pak zastaví...
Zkus to háznení (to by ale nejspíš dělalo rytmickej pazvuk podle otáčení kola) i ten zbytkovej tlak, to je taky možná závada, jak správně píše Petr - ještě před tím, než zašneš přetěsňovat pístek.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
Jen si dělej srandu,ono je to fakt nepříjemný,ale s tím co psal petr by mohlo něco být.No zítra jsem doma vyhlásil montážní/testovací den a odpo se uvidí.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
já si srandu nedělám ale pokud teď pujdu a roztočím kola na všech mejch autech, myslím, že po třech - čtyřech otáčkách se zastaví u všech. kromě trabanta, tam mám zamáčklé trubičky sikovkama, protože mi na třech kolech močily prasátka. jestli je to fakt tak horké, vyzkoušej ten přetlak v sostavě. po povolení ovzdušňováku se to roztočí. a nerozebírej a neměň hned zběsile půlku auta, jako tvuj kolega tady viewtopic.php?f=16&t=2242&start=0&st=0& ... odsk%C3%BD
dřív ,než odhalíš příčinu. stojí to pak zbytečně moc peněz
dřív ,než odhalíš příčinu. stojí to pak zbytečně moc peněz
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
A proto se tady ptám na rady zkušených,abych neměnil ,jak ty říkáš vsechno.No zítra budu moudřejší.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
jasný a dej vědět na co jsi přišel
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
ještě mi vysvětli pojem ,,vytvrdne pedál,, . to jako že ti dojde podtlak, nebo že ti zustane našlapaná kapalina v soustavě ( auto zabržděný ) ?jestli to druhé, zase by to odpovídalo nějaké chybě v ovládání. jestli tam zejtra najdeš ten přetlak, znovu to natlakuj a povol šrouby co ti drží hl. br. válec k posilovači. tím zjistíš, jestli ti neodpouští tlak válec, nebo jestli ti ho drží něco sešláplejCobra 1 píše:Jinak to chodí naprosto v pohodě,brzdí, i když nekdy vytvrdne brzdový pedál, ale to asi na druhé šlápnutí zmizí.Samozřejmě, že mi auto mírně táhne na levou,ale zase nijak drasticky.Na ten zátěžák se ještě podívam,ten je vzadu zespodu pod zav.prostorem,že ano.Ale zase kola jsou propojený do kříže,proč neblokuje i pravé zadní?
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
Tak že,při jízdě a hlavně při brždění z kopce tak po druhém sešlápnutí brzdy mám pocit tvrdého pedálu. Pak tak třikrát šlápnu do tvrda a povolí opět do volné polohy.Tak i tak to brzdí skvěle.Připadá mi to jako by ta kapalina neměla kam jít,pak něco propustí a zase tak 20km- možná více je klid.
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: BRZDY
Fakt to mas propojeny krizem? Ja ne Ja mam zvlast predek a zvlast zadek. Ale mozna to bude tim ze mam rear-wheel ABS, zadek jde skrz to ABSko, predek primo .. Koukal jsi jak je to u tebe presne zapojeny?Cobra 1 píše:Jen je mi divné,že je toto levé kolo propojené se zadním pravým a to je ok.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
No já mám 2,0i 3-dveř Hard top r.v.94,tak že abs asi nebude.
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
Jasne, tohle ABSko se v evrope snad ani nedodavalo .. spis mi jde o to propojeni trubek, jestli je krizem, nebo predek-zadek (na brzdovem valci byva oznaceno "F"ront-"R"ear).
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
Tak to tobě i všem povím až zítra. Ale co jsem se ptal v oplu,tak mi říkal technik,že to mám přední levé a zadní pravé.Ono kdyby to bylo jek říkáš,brzdily by mě obě přední,ale mě brzdí pouze levé. Je to děs,ale už na to musíme přijít.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: BRZDY
Ty kušuj, ty máš Hondu!sowwwa píše:...ja mam zvlast predek a zvlast zadek. Ale mozna to bude tim ze mam rear-wheel ABS, zadek jde skrz to ABSko, predek primo .. Koukal jsi jak je to u tebe presne zapojeny?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra