Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu

Brzdový systém všech modifikací Frontera.
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu

Příspěvek od Janeš Petr »

lasky píše:na sedla se vyserte pri utazeni si to vytvaruje samo ja mam tu sadu na vyrabeni trubek a taky to lisuje jenom jeden typ i
lasky, co máš za tu sadu ? přece když lisuješ trubku přes ten váleček, dělá to na trubce vnější kužel a když lisuješ bez toho vloženého válečku, dělá to kužel vnitřní
kamilsce
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: 16 úno 2011 19:40

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od kamilsce »

tak kdyby někdo chtěl, tak jsem našel tuto pertlovací sadu a mají tam i potrubí a za zajímavé peníze http://www.dobre-naradi.cz/zbozi/pertlo ... ky/p-12285 sada za 602kč vč dph. taky teď řeším trubky a chci dělat radši všechny. Koukal jsme tady jak řešíte zapojení toho zadního omezovače. stejně z toho nejsem moc rozumnej. chci dát pod auto lpg nádrž a ten omezovač mi tam vadí. mám abs tak bych to dal pryč a blokování kol by se konat nemělo. ty dva přívody mne matou. kdyby to někdo vyfotil a přesně popsal, která trubka je která to by bylo super. Jinak dát každou na jedno kolo není problém, ale nebude jedno brzdit dřív než to druhé, kam půjde kapalina ze předu? to by asi nebylo moc dobry.
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od Janeš Petr »

trubku od předních kol odpojíš hned na kostce vepředu a zaslepíš tu díru po ní, trubku co jde dozadu po vyhození zátěžáku propojíš s tou co jde ke kolům, nic tak složitého. vzhledem k nějakým Pascalovým poučkám, že tlak se v kapalině šíří stejnoměrně, budou ti kola brzdit včšechna nastejně, jen kopání do pedálu si při brždění s prázdným autem užiješ trošku víc a taky tě možná vyrazej z STK
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od Žanek »

To , že tlak se v kapalinách šíří stejně je krásná teorie ale praxe je jiná. 8)
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od Janeš Petr »

no, pokud se nebudem bavit o proudících kapalinách a sníženejch průřezech, myslím, že to platí dodnes :grin:
Uživatelský avatar
kresta
Ultra diskutér
Příspěvky: 3672
Registrován: 18 lis 2007 13:56
Bydliště: Mělník-Býkev
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od kresta »

potvrzuji furt to platí :grin: na froně není už 8 let :mrgreen:
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od Žanek »

Janeš Petr píše:no, pokud se nebudem bavit o proudících kapalinách a sníženejch průřezech, myslím, že to platí dodnes :grin:
Teoreticky. S hydraulikou mám poměrně bohatý zkušenosti. :wink:
kamilsce
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: 16 úno 2011 19:40

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od kamilsce »

Tak jsem pátral podrobněji a u předního kola nad nápravou jsou dvě kostky..takové na 90 stupňů odbočky. z jedné to jde do abs co je nad tím a z druhé k pumpě a to teda asi bude ta moje hledaná trubka co půjde dozadu na kostku a pak ke kolům. Ta druhá je teda k tomu absku a ta je teda asi ta z předního okruhu, jak se to popisovalo výše a tu zaslepím teda.A jinak na stk ani neví jaké auto mělo omezovač a jaké ne a navíc dokonce jsou prý auta, která to mají třeba s motorem 1,4 a s menším motorem to nemají a tak..ptal jsem se na to..takže spíš by si na mne musel honit triko nějaký aktivní pán na stk, ale toho se tolik nebojím a když bude fungovat abs, tak to bude v pohodě a navíc bych měl dozadu za nápravu nacpat nádrž na lpg 80litrů bez nějakých problémů.
Uživatelský avatar
jaspy318
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 24 črc 2011 22:28
Skype: bukaj318
Bydliště: Chomutov

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od jaspy318 »

Slaava píše:
Slaava píše:...já na to zapomenu.
Zapomněl sem. Tady to máš: závit je M10x1 (dýlka závitu 11,5mm), šestihran je na desítku klíč, trubka má vnější průměr 5mm, sedlo je kónický s úhlem asi 90° (to nemám bohužel jak přesně změřit).
holendr.jpg
Zdravím,
Zeptám se zkušenějších. Všude v eshopech prodávají trubku s průměrem 4,75mm. Tím je myšleno vnitřní průměr? Půjde to na ty naše stroje?
Díky za rady :wink:
A 2.4i 1992 stříbrná metla, ochranej rám, nášlapy, přídavný dálkáče v rámu i na střeše, mlhovky...
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od Janeš Petr »

pujde
lukasxnet
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: 11 zář 2014 12:29

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od lukasxnet »

zdravim,jeste se zeptam pro lepsi pochopeni,kdyz vyhodim zatezak,a dam misto toho kostku a vepredu zaslepim kostku kam jde trubka od zatezaku k abs,tak budou brzdy stale dvouokruhove? nepletu se? diky
Frontera 2.2dti 85kw,frontera B 2,2 i 100kw
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od farmář »

nepleteš se náčelníku. Pouze vyhodíš trubku, co reguluje zátěžák a trubka, co brzdila zadek stále brzdí zadek.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
lukasxnet
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: 11 zář 2014 12:29

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od lukasxnet »

ok,diky
Frontera 2.2dti 85kw,frontera B 2,2 i 100kw
Uživatelský avatar
kresta
Ultra diskutér
Příspěvky: 3672
Registrován: 18 lis 2007 13:56
Bydliště: Mělník-Býkev
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od kresta »

:grin: jenom bacha na mokru se blokuje zadek :wink:
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven

Příspěvek od Janeš Petr »

on má ABS
Odpovědět

Zpět na „BRZDY“