Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho repase
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re
Díky. Tos to měl asi jako já - pedál brzdy sem musel sešlápnout dvakrát rychle po sobě aby to začalo brzdit. Milimetr odpovídá i tomu mýmu, takže vyměním mazání a seru na to. Pístky mám snad dobrý, prachovky pístků sem dával nový.Janeš Petr píše:no já to měl klasicky zarezlé na vodícím čepu,...
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho repase
já to po tom půlročním ošetřování mám většinou těsně před zatuhnutím v té gumě ( jeden čep chodí přímo v litině a druhej v takovém gumovém pouzdru ) ale zatím jsem to bez většího násilí vždycky vyndal. ono je to také tím, že už přes tři roky nemám prachovky těch vodících čepů, takže tam leze toho bordelu o něco víc
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho repase
dělám to ůplně stejně při každý výmněně kol jenom s pomocí kladiva
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- lukas.musial
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 185
- Registrován: 25 bře 2011 20:05
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re
Zdravím.Nevíte někdo jaký mají mít průměr čepy na zadní třmeny na A Froňů s kotoučovou nápravou.Ty mé mají dost a při ceně cca 800 na jeden třmen.Si je raději nechám vyrobit ze starších předních za pár kaček.
EX-Frontera A 2.2i, 5dv, r.v.96, zvednuto + 5cm, Bodylift 40mm, mangels 10x15 pneu MT 31´´,samosvor, NEW LPG, vyvařeno, přestříkáno, dale zatím bez uprav ale určo nějaké budou :-D Tel:733341467
- rades
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 čer 2009 11:25
- Bydliště: Praha
Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re
a jaká je teda zkušenost s mazáním těch vodících šroubů?? Dal jsem tam na zkoušku měděnou pastu ale nevím jestli je to to pravé?? Silikonová a je i tepelně odolná??
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re
Mám ji tam taky ale i tak předpokládám, že výdrž bude stejná jako u obyčejný lithný vazelíny, kterou jsem tam měl předtím a každej rok bude nutný to vyčistit a napatlat znova. Jako problém nevidím tepelný namáhání ale zabordelení.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re
Netuším, mám tam bubny. Proč maj ty tvoje vodicí čepy dost? Jsou ohlý? Vodicí čepy na Fronteře A na přední nápravě jsou z mého laického pohledu (soudím podle toho, jak snadno se daly přeříznout ručně plátkem pilky na železo) z vcelku obyčejnýho materiálu (navrch pozink, jinak asi nic), odpovídající šroubům základní pevnosti, takže z nich by se snad daly vyrobit.lukas.musial píše:Zdravím.Nevíte někdo jaký mají mít průměr čepy na zadní třmeny na A Froňů s kotoučovou nápravou.Ty mé mají dost a při ceně cca 800 na jeden třmen.Si je raději nechám vyrobit ze starších předních za pár kaček.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- lukas.musial
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 185
- Registrován: 25 bře 2011 20:05
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re
Jiště sis Slaavo všiml,že můj dotaz je rok starý
Sháněl jsem rozměry proto jelikož ty me byly vymačkané s třmeny se mi při přejezdu nerovností třepaly a dělaly kravál.Po výměně vše přestalo
Sháněl jsem rozměry proto jelikož ty me byly vymačkané s třmeny se mi při přejezdu nerovností třepaly a dělaly kravál.Po výměně vše přestalo
EX-Frontera A 2.2i, 5dv, r.v.96, zvednuto + 5cm, Bodylift 40mm, mangels 10x15 pneu MT 31´´,samosvor, NEW LPG, vyvařeno, přestříkáno, dale zatím bez uprav ale určo nějaké budou :-D Tel:733341467
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re
Jo všim, jenom jsem měl výčitky svědomí, že ti na to nikdo neodpověděl.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra