--- Závady během jízdy :-)
- Fronterka 2.5 TDS
- Příspěvky: 16
- Registrován: 21 zář 2008 21:16
- Bydliště: Okr. Benešov
--- Závady během jízdy :-)
Ahoj, mám pěkný příběh. Je du si takhle v menčí koloně a najednou to předemnou zašlápne řidič tak to zašlápnu taky a ejhle! Pedál se mi propadl až na podlahu a ozvalase rána. Tak jsem rychle zatáh ruční brzdu a naštěstí jsem od něj zastavil cca 3 cm!!! Chci se rozjet a auto jakoby nechtělo, nebo nemělo sílu! Tak co se děje? Tak jsem zapnul 4x4 a dobelhal jsem se na benzínku. Vyndám si lekařské věci a jdu na věc. Sundám přední levé kolo a kouknu a vnitřní destička uplně na prah!!! A navíc byla spadlá a zaseklá mezy kotoučem a třmenem. Přitom vodící čepy chodí a vnější destička měla cca 8mm. tak jsem poslal kamaráda pro destičky, přinesl mi Ferodo Premium. flaknul jsem je tam a dojel jsem domu a tam jsem dodělal i druhou stranu. Hoši radši si zkontrolujte Vnitřní destičky. Zatím ahoj
Opel Frontera A Dlouhá 2.5 TDS 85 KW
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody při jízdě :-)
s pevnostnákem brzdy nepotřebuješ
jinak-špatná oudržba
jinak-špatná oudržba
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Nehody při jízdě :-)
Urcite tam mas spravny kotouce? A nejsou sjety? Tohle se podle me za normalnich okolnosti proste nemuze stat, navic sjeta desticka dela hroznej rachot, to nejde preslechnout Dokazu si to vysvetlit jedine tak, ze mezi kotoucem a drzakem je moc velka mezera ..
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Nehody při jízdě :-)
mám stejnej pocit . i když se utrhne obložení, deska neproleze mezi třmenem a kotoučemsowwwa píše:Urcite tam mas spravny kotouce? A nejsou sjety? Tohle se podle me za normalnich okolnosti proste nemuze stat, navic sjeta desticka dela hroznej rachot, to nejde preslechnout Dokazu si to vysvetlit jedine tak, ze mezi kotoucem a drzakem je moc velka mezera ..
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Fronterka 2.5 TDS
- Příspěvky: 16
- Registrován: 21 zář 2008 21:16
- Bydliště: Okr. Benešov
Re: Nehody při jízdě :-)
škoda že jsem si to navyfotil! já vím že špatná udržda! ničím jiným to není! akorád jsem slyšel to jako by tam byl mezy kotoučem a destičkou prach! Ty destičky jsou tam už dlouho protože majitel předemnou jezdil fakt málo a pak chudáček fronterka stála si pul roku! Měla problémy se startem když déle stála tak jsem jí koupil a dal mému super elektrykáři a ten mi jí opravil za 45 min. Vyměnil spínací skříňku na centrál, zustavala vyset a v tom byl celej problém:-) Tak zase k brzdám:-) Destička se mi sjela fakt na prah a nejspíše byla seklá ve třemnu a když jsem na to fakt hamtnul tak jsem jí přitlačil na kotouč a jak jsem povoil tak mi propadla mezy kotoučem a třmenem a tak se sekla. ja to zítra nafotím. stejně si to chci ještě jednou radči projít.
Opel Frontera A Dlouhá 2.5 TDS 85 KW
- Fronterka 2.5 TDS
- Příspěvky: 16
- Registrován: 21 zář 2008 21:16
- Bydliště: Okr. Benešov
Re: Nehody při jízdě :-)
K tomu pevnostnáku, neboj budu si ho kupovat na jaře... A budou se dělat i komplet upravy
Opel Frontera A Dlouhá 2.5 TDS 85 KW
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Nehody při jízdě :-)
Tak schvalne zkus zmerit tloustku kotouce, az to budes rozebirat ..
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- Fronterka 2.5 TDS
- Příspěvky: 16
- Registrován: 21 zář 2008 21:16
- Bydliště: Okr. Benešov
Re: Nehody při jízdě :-)
Dobrý napad. Dík... Stejně jsem si chtěl dát komplen new kotouče dopředu a dozadu (nějaké lepší než jsou tam ted ty obyčejné) s destčkami take mě to akorád trošku popohnalo
Opel Frontera A Dlouhá 2.5 TDS 85 KW
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Nehody při jízdě :-)
ono ouplně stačí dát nové a hlídat si jejich stav. Přeji mnoho km....v poho.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Fronterka 2.5 TDS
- Příspěvky: 16
- Registrován: 21 zář 2008 21:16
- Bydliště: Okr. Benešov
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody při jízdě :-)
Omyl Petře. Proleze! Mě se tam taky předloni vklínila a než jsem si našel čas sundat kolo a zjistit, proč mi to dělá u př.kola takovej brajgl, tak byla sedřená a zakalená do modrozelena. Před několika dny jsem tu kovovou destičku vyhodil. Mohl jsem ji sem nafotit. Ale je to vlastně moje ostuda a špatná údržba. Stálo mě to nejen destičky, ale i nové kotouče. Už nešly soustruhem srovnat.Janeš Petr píše:....mám stejnej pocit....i když se utrhne obložení, deska neproleze mezi třmenem a kotoučem
Důrazně doporučuji: Po každém bahenním šílenství (Bratronice,Petrovice,Hydčice,Oldřichov) vždycinky rozebrat, vyčistit, odmastit a patřičná místa namáznout.
Naposledy upravil(a) Milda dne 14 led 2009 15:13, celkem upraveno 1 x.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Nehody při jízdě :-)
Milda: Nojo, ale to uz musi bejt kotouce uplne sjety, aby tam byla takova mezera
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody při jízdě :-)
Torzo brzdové destičky ( její nosná kovová část ) měla v inkriminovaný okamžik asi 4mm. Všechny části brzdového třmenu pracují a vůle (mezery) se mění. Zvlášt po prudkém "zadupnutí". Ale protože mají destičky z vnější strany nanýtovaná pojistná perka (i proti hluku ve třmenu), málokdy se vklíní mezi kotouč a třmen ve směru dopředného pohybu kotoučů. Mě se tam asi sekly při prudkém zabrždění při couvání, kdy nemá toto perko svoji roli. Měl jsem ji totiž zaseklou v dolní části brzdiče. Ven šla hodně blbě.....sowwwa píše:Milda: Nojo, ale to uz musi bejt kotouce uplne sjety, aby tam byla takova mezera
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Nehody při jízdě :-)
Ja budu muset tu vuli mezi kotoucem a drzakem zmerit. Tloustka novyho kotouce u myho auta je 26 mm, min. tloustka 24.6 mm, takze by se mel z kazdy strany sjet max. o 0.7 mm. Aby tam prolezla 4 mm desticka, musela by uz mezi novym kotoucem a drzakem byt vule tak 3 mm, to se mi zda proste moc. Jedine ze by bylo povoleny lozisko kola, a kotouc by tak nebyl v ose s drzakem Coz se klidne stat muze, a mezera by se tim mohla zvetsit az na dvojnasobek To uz mi prijde jako rozumny vysvetleni ..
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody při jízdě :-)
No pánové nechci Vám do toho kecat, ale nepteří expetni měli kotouče stočené až na 18mm. Takže by tam prolezla pomalu nová deska. to jen tak pro orientaci co se někdy dělá za zvěrstva.