--- Neodvzdušnitelné auto??

Brzdový systém všech modifikací Frontera.
Uživatelský avatar
sowwwa
Začínající diskutér
Příspěvky: 297
Registrován: 16 pro 2007 23:43
Bydliště: Krušné hory

Re: Neodvzdušnitelné auto??

Příspěvek od sowwwa »

Petr: Tak to prave nevim. Predstavuju si to tak, ze bublina zustane nekde, kudy normalne pri seslapnuti brzdy neproudi kapalina. Pri odvzdusnovani pres diagnostiku se to misto "profoukne" cerpadlem a bublina nekam odplave. Postup je jednoduchej - spustis funkci odvzdusnovani, seslapnes brzdu, ta se propadne na podlahu, cerpadlo ji zvedne zpatky nahoru, hotovo - pak jeste muzes odvzdusnovat jednotliva kola. Uz nekolikrat jsem se snazil najit presnej popis toho, jak to ABSko funguje. To, ze odbrzduje prokluzujici kolo, je napsany vsude. Ale me by spis zajimalo presny hydraulicky schema jednotky, a to jsem nikde nenasel.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Uživatelský avatar
sowwwa
Začínající diskutér
Příspěvky: 297
Registrován: 16 pro 2007 23:43
Bydliště: Krušné hory

Re: Neodvzdušnitelné auto??

Příspěvek od sowwwa »

stavitel1: Urcite muzes. Brzdit to bude.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Uživatelský avatar
stavitel1
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 654
Registrován: 23 čer 2008 19:51
Bydliště: okres Nitra, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Neodvzdušnitelné auto??

Příspěvek od stavitel1 »

sowwwa píše:stavitel1: Urcite muzes. Brzdit to bude.
diky take to nieco som chcel pocut a bude to brzdit tak ako to brzdili alebo sa ten pedal bude nizsie prepadavat ak tu ABS neodvzdusnim lebo ABS aj tak stale svieti je nefunkcne (aasi cidlo alebo co neriesim ) len tie brzdi chcem mat v takom istom stave lebo hned potom ako to zlozim berem odtahovku(vozik) a idem pre jedno auto do ČR a potrebujem aby to brzdilo :roll:
skype ,, stavitel2 ,, email ,, stavitel1@azet.sk ,, 2,2dti ,, 5dv.
Uživatelský avatar
sowwwa
Začínající diskutér
Příspěvky: 297
Registrován: 16 pro 2007 23:43
Bydliště: Krušné hory

Re: Neodvzdušnitelné auto??

Příspěvek od sowwwa »

stavitel1: Tezko rict, kam vsude se dostal vzduch. Brzdit to bude normalne, jen pedal muze zabirat o trochu niz. Ale ucinnost brzd by to podle me nijak omezit nemelo.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Neodvzdušnitelné auto??

Příspěvek od Janeš Petr »

sowwwa píše: Uz nekolikrat jsem se snazil najit presnej popis toho, jak to ABSko funguje. To, ze odbrzduje prokluzujici kolo, je napsany vsude. Ale me by spis zajimalo presny hydraulicky schema jednotky, a to jsem nikde nenasel.
hmm, asi čtem oba špatné články, ja taky nikde nic podrbného nenašel :( třeba nedavno jsem tu měl sieru na motor, ve které každé dvě hodiny zabzučelo v ABS . po třech dnech byla prázdná baterka. ještě, že to dotyčnej zbořil na totálku dřív, než ho napadlo, chtít přijet něco udělat i s těma brzdama
Uživatelský avatar
stavitel1
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 654
Registrován: 23 čer 2008 19:51
Bydliště: okres Nitra, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Neodvzdušnitelné auto??

Příspěvek od stavitel1 »

tak uvediem vsetko na pravu mieru ABS vo frontera je starsi typ nic netreba napajat na PC to mi povedal znami v servise ze to ABS co treba pripojit na diagnostiku sa zacalo doaut montovat okolo roku 2002-3 8) takze vsetko som zmontoval a podotahoval a postup bol nasledovny :
1. nalial som kvapalinu oby dva odvzdusnovaky boli povolene potom som ich zatiahol
2. prsiel som ku kolesu na soferovej strane (auto nastartovane ) povolil som odvzdusnovak a otec slapol pedal na podlahu a hned som zatiahola no povolil a pekne bolo vydet aako klesla kvapalina v nardzke takto 2krat a potom druha strana a zas soferova asi 2 krat a potom vysla kvapalina
3. nasadil som hadicku a potom klasika asi 2-3krat naslapat a povolit 1krat vysli bubliny a to bolo vsetko potom uz len kvapalina postu som zopakoval aj na druhej strane .

pri testovacej jazde mi aj ABS prestalo svieti ale potom zacalo takze secko v poriadku :mrgreen: :lol: :wink: ako ma byt auto brzdi ako pred tim rozdia nepocitujem no a teraz cakam na krytiku :mrgreen: 8)
skype ,, stavitel2 ,, email ,, stavitel1@azet.sk ,, 2,2dti ,, 5dv.
midnight_man
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 25 kvě 2013 14:16
Bydliště: Ružomberok, SK

Re: --- Neodvzdušnitelné auto??

Příspěvek od midnight_man »

ale prosim vas..to ze treba odvzdusnovat s ABS je len fáma..normalne to odvzdusnite standardnym spôsobom.
Opel Frontera 2.2.i, "A" Long
myšákmartin
Příspěvky: 8
Registrován: 23 led 2009 20:30
Bydliště: Hromnice, Plzeň-sever

Re: --- Neodvzdušnitelné auto??

Příspěvek od myšákmartin »

Dobrý den přátelé. Mám stejný problém jako kolega v prvním příspěvku tohoto tématu.
Odpověď jsem našel - odvzdušnit zátěžovej regulační ventil pod kufrem

a teď to podstatný. Jelikož jsem hloupej, tak se musím zeptat, jak ten ventil vypadá a kde konkrétně ho najdu?
Děkuji případným dobrodincům za odpověď (napsanou polopatě pro pitomce :oops: )
Opel Frontera Sport 2.0i, r.v. 1996
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: --- Neodvzdušnitelné auto??

Příspěvek od Janeš Petr »

nahoře máš okénko s lupou. když tam zadáš co hledáš, určitě najdeš. druhá možnost je, projít si sekci brzdy a zjistíš, že tu je vlákno přímo o zátěžovém regulátoru ( je i ve slovenštině ) a že jsou v něm i fotky
Odpovědět

Zpět na „BRZDY“