Opravné sady brzdových pístů a záludnosti repase
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Presne tak, je to NK 8814003, maj to skladem i v APMku za 188 Kc maloobchod.Janeš Petr píše:Mildo nevím ale myslím, že to číslo na nálepce, pod kterým je cena (propiskou), je jen číslo, pod kterým to maj u nás v regálu. typoval bych na to na druhé nálepce - 8814003 ( pod tím malejma číslama 190307, ale to vypadá spíš jen na datum )
http://cat.apm.cz/vyrobek_obrazky.aspx?apm_id=487414
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
ty jsi kluk šikovnej a maj tam i na zadek ?
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Pozor na prachovky pístů�!
Diky No, je tam jeste jedna sada, akorat nevim jestli na zadek, nebo na jinej predni brzdic .. NK 8836018 :
http://cat.apm.cz/vyrobek_obrazky.aspx?apm_id=488884
Podle vnitrniho prumeru ty prachovky bych to tipoval na zadek ..
http://cat.apm.cz/vyrobek_obrazky.aspx?apm_id=488884
Podle vnitrniho prumeru ty prachovky bych to tipoval na zadek ..
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
já mám vzadu ještě bubny
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Sowwwa - děkuji.....
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Jo taak, no valecky maj taky, samozrejmeJaneš Petr píše:já mám vzadu ještě bubny
Neni zacMilda píše:Sowwwa - děkuji.....
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- modrasek
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 714
- Registrován: 30 říj 2007 19:45
- Skype: vladimka69
- Bydliště: úrodná Haná, Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
jojo Mildo,,,,chleba s vodou a bez soliiiii tě asi čeká, ale neboj, hledej šmudlo,hledej,ten pilník možnátaky bude !!!!farmář píše:chceš pak posílat pilníky v chlebu?
modrasek kecálek
offroadík zatím nee
Toyota Yaris MC 1.0 HB - modra metalíza
offroadík zatím nee
Toyota Yaris MC 1.0 HB - modra metalíza
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Opravná sada př.brzd Frenkit
Dorazily mi 2 sady na ty válečky předních brzd. Jedna crabička za 205,-Kč. Ale jen že jsem je chtěl v této ceně, tak mi je dodal. Jinak by tam on sám dával od jiné firmy asi o 150,- dražší. (dvorní mechanick)
Při porovnávání nové a staré jsem nenaměřil skoro žádný rozdíl. Asi jsem to objednal zbytečně. Tuším, že to poteče zas. Ale kuwa proč? Obě začaly propouštět téměř současně a téměř se stejnou intenzitou. Prej mám změřit vnitřní díru ve třmenu pro píst, jestli nemá ovalitu. To se mi zdá ujetý. No když už ty gumičky mám, tak je vyměním. V každém pádě vyhodím starou a nechám si novou
A mám tu dotaz v SZ, jestli je shodná sada na krátkou Sportku jako na moje long Áčko. Ví někdo? Že by prý chtěl kolega také ty prachovky vyměnit.
Při porovnávání nové a staré jsem nenaměřil skoro žádný rozdíl. Asi jsem to objednal zbytečně. Tuším, že to poteče zas. Ale kuwa proč? Obě začaly propouštět téměř současně a téměř se stejnou intenzitou. Prej mám změřit vnitřní díru ve třmenu pro píst, jestli nemá ovalitu. To se mi zdá ujetý. No když už ty gumičky mám, tak je vyměním. V každém pádě vyhodím starou a nechám si novou
A mám tu dotaz v SZ, jestli je shodná sada na krátkou Sportku jako na moje long Áčko. Ví někdo? Že by prý chtěl kolega také ty prachovky vyměnit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Petře J., myslíš, že je to velký rozdíl 0,11-0,16mm ve tvém a mém měření síly těsnění?
Ty tam máš na výšku 3,01mm
já na staré 2,85-2,87mm
a na nové 2,88-2,90mm
Na šířku ( v ose pístu ) mám na staré 3,16mm a na nové 3,07-3,09mm.
Měřeno digiměřítkem LiMiT bez většího stisku.
Ty tam máš na výšku 3,01mm
já na staré 2,85-2,87mm
a na nové 2,88-2,90mm
Na šířku ( v ose pístu ) mám na staré 3,16mm a na nové 3,07-3,09mm.
Měřeno digiměřítkem LiMiT bez většího stisku.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
nevím, to by musela oboje měřit jedna ruka ale jestli jsme to měřili oba stejnou silou, pak 0,16 mm je sakra dost. uvidíš, jak ti pístky pujdou dovnitř. jestli ztuha, bude to dobrý. s tou ovalitou se mi to nezdá. ten pístek sedí na té gumičce a ta ho i středí , myslím , že tak vymačkaná ta litina bejt snad ani nemůže. bejvaj v ní vidět i stopy o obrábění, tak mrkni, jestli jsou po celém obvodu stejnoměrné nebo jestli je to někde zaleštěné. hele, a v té tvé sadě jsou i ty prachovky na vodící čepy ? kde se to kupuje ? já je mám víc než mizerné a u nás mi tvrděj, že se koupit nedaj
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Mildo, ty jsi psal, že jsi před tím, než to začlo téct, měnil i pístky ? a máš ty staré ? tak je změř, jestli není chyba v nich. myslím v tom broušeném průměru
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!
Dávat je budu zítra ráno. Tak pak je změřím.
1) Jinak na to vydření jsem se už díval. Ale nic takového tam vidět není. Jen ty jemné kruhové drážky po obrábění, jak píšeš.
2) Ano. V té sadě za 205,-Kč jsou i manženy na vodící čepy + čepička na odvzdušňovák. Ten tam ale není a ani ten lubrikant, co máš na fotce ty. Já mám ty zadní manžety na vodicí čepy asi dobré. Jsou měněny spolu s ostatními gumičkami v srpnu, tak ti je třeba nějak pošlu. Jinak na radu P+J tam jdou dočasně šoupnout manžetky z brzdiče Felicie.
3) Odkud to mechoš objednává nevím, ale měl to pro mě na ponku za 20hodin po objednání. Myslim, že bych ti je mohl od něj objednat a poslat. Samo, že celé sady. Jen žasnu, že je u nás na trhu takové množství výrobců tohoto dílu.
4) Písty jsem neměřil. Taky až zítra. Poškrábané ale nejsou. Jeden je starší (stáří nevim, jestli je původní) a druhý je od srpna nový. Tekly ale oba stejně. Starý i nový mají vzadu vyračeno označení 23 II. Viz foto
[attachment=0]DSCF3127.JPG[/attachment]
5) Měnil se jen jeden. Psáno v úvodu tohoto vlákna, že vadnou přední manžetou píst na povrchu zrezavěl tak, že pak po zasunutí s novými deskami pod těsnícím kroužkem propouštěl.
6) Napadá mě jedna hypotetická teorie: nemůže se toto stát tím, že před výměnou jednoho válečku, který tekl jsem tam nějakou dobu dolejval sice starší, ale ještě neotevřenou SYNTHOL žlutou brzd. kapalinu? Nemohla se nějak porušit pevnost těsnění? Teprve když mi došla, tak jsem tam doléval tu DOT3 od SHERONa. Ted vim od mechoše, že se tam má dávat DOT4. Už mám 2 flaštičky, tak snad mi to bude stačit. Ta vyndaná gumička se mi zdá malinko vláčnější než ta nová z krabičky. Ale to je snad tím, že zatím ještě nikdy brzdoFku nevochutnala.
jen se bojim, že až to tam pracně zastrkám, že to poteče zas.
1) Jinak na to vydření jsem se už díval. Ale nic takového tam vidět není. Jen ty jemné kruhové drážky po obrábění, jak píšeš.
2) Ano. V té sadě za 205,-Kč jsou i manženy na vodící čepy + čepička na odvzdušňovák. Ten tam ale není a ani ten lubrikant, co máš na fotce ty. Já mám ty zadní manžety na vodicí čepy asi dobré. Jsou měněny spolu s ostatními gumičkami v srpnu, tak ti je třeba nějak pošlu. Jinak na radu P+J tam jdou dočasně šoupnout manžetky z brzdiče Felicie.
3) Odkud to mechoš objednává nevím, ale měl to pro mě na ponku za 20hodin po objednání. Myslim, že bych ti je mohl od něj objednat a poslat. Samo, že celé sady. Jen žasnu, že je u nás na trhu takové množství výrobců tohoto dílu.
4) Písty jsem neměřil. Taky až zítra. Poškrábané ale nejsou. Jeden je starší (stáří nevim, jestli je původní) a druhý je od srpna nový. Tekly ale oba stejně. Starý i nový mají vzadu vyračeno označení 23 II. Viz foto
[attachment=0]DSCF3127.JPG[/attachment]
5) Měnil se jen jeden. Psáno v úvodu tohoto vlákna, že vadnou přední manžetou píst na povrchu zrezavěl tak, že pak po zasunutí s novými deskami pod těsnícím kroužkem propouštěl.
6) Napadá mě jedna hypotetická teorie: nemůže se toto stát tím, že před výměnou jednoho válečku, který tekl jsem tam nějakou dobu dolejval sice starší, ale ještě neotevřenou SYNTHOL žlutou brzd. kapalinu? Nemohla se nějak porušit pevnost těsnění? Teprve když mi došla, tak jsem tam doléval tu DOT3 od SHERONa. Ted vim od mechoše, že se tam má dávat DOT4. Už mám 2 flaštičky, tak snad mi to bude stačit. Ta vyndaná gumička se mi zdá malinko vláčnější než ta nová z krabičky. Ale to je snad tím, že zatím ještě nikdy brzdoFku nevochutnala.
jen se bojim, že až to tam pracně zastrkám, že to poteče zas.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
- tank
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 203
- Registrován: 01 bře 2008 20:17
- Bydliště: téměř Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Nejsem specialista na kapaliny, ale DOT 3 a DOT 4 se liší snad jen v teplotě varu, a mají být vzájemně mísitelné. Měl jsem pístek také jemně orezlý (prasklá guma nadělá paseku vždycky ), ale "jemně" jsem ho očistil, s původní manžetou nacpal zpátky, doplnil vycákanou kapalinu, a ono to funguje ( v helmutovi byla jakási kapalina barvy zelené , doplněno žlutou DOT3)
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
tyhle druhy brzdovek jsou mísitelné je možný ,že jsi měl vadnou sadu těsnícíćh manžet
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Než dosrkám kafe, tak jen pár slov.
Mám pravou stranu hotovou a po kafi udělam levou, odvzdušnim a pak se modlete, abych si nehledal nějakou větev, co mě unese, páč mám velký tušení, že to pochči.e zas. Po vyčištění vnitřku a nasazení namazaného těsnícího kroužku (gufera) dovnitř brzdiče, tam ten píst zajel jak do maminy. (Odvzdušňovák povolený) Ven pak šel sice o něco hůř, ale normálka jsem ho vytáhl ven dvěma palci za vnitřní stěny. Bez brzdovky a jen se vzduchem zezadu přez odvzdušňovák. Tak mám pocit, že jak píšeš, Veco, že by měl jít ztěžka, že je něco špatně.
"Asi je to ňáký rozbitý.....!"
Na vnitřní stěně brzdiče, kde běhá pístek, je to vjednom místě dost vyleštěný, až bych řekl, že je tam prstem cítit nerovnost povrchu. Ale přece netěsní stěna, ale to gufero, ne? Kua
Až to doprasim, tak sem hodim foténku toho vydření.
Mám pravou stranu hotovou a po kafi udělam levou, odvzdušnim a pak se modlete, abych si nehledal nějakou větev, co mě unese, páč mám velký tušení, že to pochči.e zas. Po vyčištění vnitřku a nasazení namazaného těsnícího kroužku (gufera) dovnitř brzdiče, tam ten píst zajel jak do maminy. (Odvzdušňovák povolený) Ven pak šel sice o něco hůř, ale normálka jsem ho vytáhl ven dvěma palci za vnitřní stěny. Bez brzdovky a jen se vzduchem zezadu přez odvzdušňovák. Tak mám pocit, že jak píšeš, Veco, že by měl jít ztěžka, že je něco špatně.
"Asi je to ňáký rozbitý.....!"
Na vnitřní stěně brzdiče, kde běhá pístek, je to vjednom místě dost vyleštěný, až bych řekl, že je tam prstem cítit nerovnost povrchu. Ale přece netěsní stěna, ale to gufero, ne? Kua
Až to doprasim, tak sem hodim foténku toho vydření.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos