Opravné sady brzdových pístů a záludnosti repase
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
mildo, to musí jít tak ztuha, že kolikrát to musíš zpátky do děr nacpat šroubovým rozpínákem. třeba při výměně destiček ( sice tam přetlačuješ i kapalinu, ale ta takovej odpor už neklade )např. http://www.uni-max.cz/sada-pro-vymenu-b ... esticek/d/
Sada pro výměnu brzdových destiček
Sada pro výměnu brzdových destiček
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
já na to používám truhlářskou svěrku a ořech z golasady
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
je uplně jedno, co používáš, já sikovky nebo velkej šroubovák, jen jsem tím chtěl říct, že když to jde rukou a má problém s protejkáním, asi nebude něco košérkresta píše:já na to používám truhlářskou svěrku a ořech z golasady
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
jasně chápu osobně bych už scháněl jiný brzdiče protože jak dáváš ze dvou jeden dohromady tak to nedělá dobrotu
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- modrasek
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 714
- Registrován: 30 říj 2007 19:45
- Skype: vladimka69
- Bydliště: úrodná Haná, Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
já se přiznávám dobrovolně!!! Já osobně zajedu do servisu a do práce odporníků se nepletu
modrasek kecálek
offroadík zatím nee
Toyota Yaris MC 1.0 HB - modra metalíza
offroadík zatím nee
Toyota Yaris MC 1.0 HB - modra metalíza
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Dal jsem to všechno do kupy dle svého nejlepšího vědomí a svědomí. OBA písty šly dovnitř bez většího protestu. Ten nový oproti předpokladu líp, než ten starý. Žádný stahovák nebo zatlačovák nebylo nutno použít. V poloze úplného zasunutí do brzdiče se píst dal vcelku dobře posunovat (pouhými prty zevnitř) v rozmezí asi 15mm. Víc ven to pak šlo už hůř jen pomocí sikovek. Při pečlivějším zkouknutí jsem našel vytlačené stopy od pístů na stěnách obou brzdičů - viz.
.
I když mi mechoš "na telefonu" radil nejdřív prachovku s pérkem a pak píst, tak to fungovalo přesně opačně.
Nejprve píst - až na doraz dovnitř - a ve vytvořené mezeře se do zápichu krásně a pohodlně dá prachovka usadit a zaaretovat pružinou. Po odvzdušnění soustavy jsem zkusil několikrát silně podržet brzdu téměř až u podlahy ( při běžícím motoru kvůli posilovači) a zatím jsem nepozoroval, že by brzdovka v nádržce padala. Tak snad se povedlo, ale jistý si budu až to projedu přez Středohoří do Ústí n.L. a z5 a omrknu to zespoda. Taky teoretizuji, že vše může být jinak, až se gufero zkamarádí s kapalinou.
Jinak se už rovnou poptávám po dobrých a příliš neochozených brzdičích v patřičném tématu "Koupím". Tuším, že objednat nové u Adama by mě už doopravdy složilo. Ale nahoďte ceny, ať mám ten schock rovnoměrněji vstřebatelný. Přesto všechno na Froňu nedám dopustit. Už má Bělice-babča 14tiletá na tyhle obměny dílů nárok.
.
I když mi mechoš "na telefonu" radil nejdřív prachovku s pérkem a pak píst, tak to fungovalo přesně opačně.
Nejprve píst - až na doraz dovnitř - a ve vytvořené mezeře se do zápichu krásně a pohodlně dá prachovka usadit a zaaretovat pružinou. Po odvzdušnění soustavy jsem zkusil několikrát silně podržet brzdu téměř až u podlahy ( při běžícím motoru kvůli posilovači) a zatím jsem nepozoroval, že by brzdovka v nádržce padala. Tak snad se povedlo, ale jistý si budu až to projedu přez Středohoří do Ústí n.L. a z5 a omrknu to zespoda. Taky teoretizuji, že vše může být jinak, až se gufero zkamarádí s kapalinou.
Jinak se už rovnou poptávám po dobrých a příliš neochozených brzdičích v patřičném tématu "Koupím". Tuším, že objednat nové u Adama by mě už doopravdy složilo. Ale nahoďte ceny, ať mám ten schock rovnoměrněji vstřebatelný. Přesto všechno na Froňu nedám dopustit. Už má Bělice-babča 14tiletá na tyhle obměny dílů nárok.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Zatím GOOD
Tak po výměně těsnění pístů najeto cca 600km a zatím žádná ztráta brzd-kapaliny. Asi mě má Ten nahoře rád Ale na tuty bych to viděl až tak po 2 měsících. Zatím nechci jásat předčasně.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Tak už mám naběháno od vlastní výměny těsnění téměř 2.000km a jak jsem odvzdušnil a dolil bandasku na brzdovku, tak jsem do ní ještě nic od té doby nedoléval a hladina drží pořád na stejné výšce těsně pod MAX ryskou.Takže si myslim, že tam něco bylo špatné, ale není mi dodnes jasné co. Prostě a zkrátka to neteče, krásně mi Froňka brzdí i odbržďuje a já jsem HAPPY
Naposledy upravil(a) Milda dne 15 led 2009 16:02, celkem upraveno 1 x.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
- premek_k
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 591
- Registrován: 05 úno 2007 13:46
- Bydliště: Smilovice u Třince
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Podle mě byl problem v usazení desek na pístkách, které se tímto vystředily ve válcích a na jedné straně drhly a na protilehlé ti to netěsnilo....
B-čko LIMITED 2.2 dti 85kW automat rv 2000
Patrol GR Y61 2.8 TDI Intercooler rv 1998
... Je lepší mít Parkinsona a trochu vylít, než Alzhaimera a zapomenout vypít ...
Patrol GR Y61 2.8 TDI Intercooler rv 1998
... Je lepší mít Parkinsona a trochu vylít, než Alzhaimera a zapomenout vypít ...
- myslivec
- Super diskutér
- Příspěvky: 1210
- Registrován: 01 dub 2008 14:01
- Skype: myslivec77
- Bydliště: Brno - Židenice
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Jsem je zatlačil palcemkresta píše:já na to používám truhlářskou svěrku a ořech z golasady
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Přemku, jsem nějak natvrdlej a nepobral jsem myšlenku tvé teorie. To jako, že byly brzdové destičky v brzdičích nakřivo, nebo jak? Ty se přeci srovnaj dosednutím na kotouč. Ne? Jedině mě v tvé myšlence napadlo, že by písty neměly tu čelní plochu rovnoběžnou s kotoučem (omačkanou-nepravděpodobné) a tudíž by se snažily při brždění vychylovat z osy a došlo k nějaké větší vůli u těsnícího kroužku.premek_k píše:Podle mě byl problem v usazení desek na pístkách, které se tímto vystředily ve válcích a na jedné straně drhly a na protilehlé ti to netěsnilo....
To: Myslivec - Taky jsem je v pohodě zatlačil do brzdiče a i vytáhl prstama ven (bez kapaliny a s otevřeným odvzdušákem)
Ale prostě to neteče a to je hlavní.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
- premek_k
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 591
- Registrován: 05 úno 2007 13:46
- Bydliště: Smilovice u Třince
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
... nebo mohl být bordel mezi pístkem a deskou ( nepravidelně, z jedné strany - pravděpodobnější)....Milda píše:...že by písty neměly tu čelní plochu rovnoběžnou s kotoučem (omačkanou-nepravděpodobné)...
B-čko LIMITED 2.2 dti 85kW automat rv 2000
Patrol GR Y61 2.8 TDI Intercooler rv 1998
... Je lepší mít Parkinsona a trochu vylít, než Alzhaimera a zapomenout vypít ...
Patrol GR Y61 2.8 TDI Intercooler rv 1998
... Je lepší mít Parkinsona a trochu vylít, než Alzhaimera a zapomenout vypít ...
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Přemku, jsem nějak natvrdlej a nepobral jsem myšlenku tvé teorie. To jako, že byly brzdové destičky v brzdičích nakřivo, nebo jak? Ty se přeci srovnaj dosednutím na kotouč. Ne? Jedině mě v tvé myšlence napadlo, že by písty neměly tu čelní plochu rovnoběžnou s kotoučem (omačkanou-nepravděpodobné) a tudíž by se snažily při brždění vychylovat z osy a došlo k nějaké větší vůli u těsnícího kroužku.Milda píše:premek_k píše:Podle mě byl problem v usazení desek na pístkách, které se tímto vystředily ve válcích a na jedné straně drhly a na protilehlé ti to netěsnilo....
To: Myslivec - Taky jsem je v pohodě zatlačil do brzdiče a i vytáhl prstama ven (bez kapaliny a s otevřeným odvzdušákem)
Ale prostě to neteče a to je hlavní.[/quote
Stačí aby zarezl ten vodící čep na třmenu a deska se sjede úplně zešíkma.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 25 pro 2008 12:48
- Bydliště: piestany
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
zdravim fronterakov potrebujem poradit mam fronteru A 2,3td r.v.93 mam problem z brzdovymi gumickami kupil som na to sadu ale je velka je to tusim 60 ja som meral moj piestik a ten ma 54mm ako je to mozne su tam ine brzdy diky za pomoc
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Pozor na prachovky pístů!!!
Povedal by som ze mas asi ine gumicky, a nie brzdy. Takze sprav to ako ja, skoc do opla, objednaj, priprav 70euro, a pasovat to bude ma 100percent. A aj tesnit
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.