Hlava válců

Zevlingston
Začínající diskutér
Příspěvky: 100
Registrován: 07 led 2013 11:15
Bydliště: Uherský Brod

Re: Hlava válců

Příspěvek od Zevlingston »

No tak uvidím, ale případů s přehříváním tu bylo celkem dost a nemyslím si, že by všichni měli nějaké zásadní problémy, ať už s chladičem, těsněním pod hlavou atd... Navíc já s nejnižší fronterou na světě nemůžu spoléhat na bodylift :mrgreen: :mrgreen:
2.2 DTi, 88 kW
Uživatelský avatar
ivanmanta
Začínající diskutér
Příspěvky: 169
Registrován: 15 pro 2011 10:10
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava válců

Příspěvek od ivanmanta »

ja mam tiez B-cko s tym gumenym ramom a pridavnymi svetlami a teplota vody sa mi stale drzi v prvej stvrtine a vyssie mi to nevylielzo tak tiez si myslim ze bude problem s chladicom a nie s tym ramom...chladic asi bude zaneseny a preto slabo chladi...alebo je nieco s vrtulou popripade nieco ine...
Opel Frontera 2.2 DTI (Y22DTH) r.v.2001, Limited
Opel Manta B GSI 2.0i (C20NE) r.v.1984
Opel Manta B Cabrio 2.0i (20E) r.v.1979
http://www.opelmanta.sk
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Hlava válců - následky špatného chlazení

Příspěvek od Janeš Petr »

Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Hlava válců

Příspěvek od Janeš Petr »

Slaava píše:
Jenom připomenu už zmiňovanou příhodu, kdy se mi jeden majitel 2,5TDs chlubil, že jeho dobrej kamarád mu v servisu za výměnu rozvodů účtoval jenom tři a půl tisíce... 2,5TDs nemá rozvody.
Slávku, já jsem rejpal, to uznávám, ale ty jsi vypravěč :lol: ...motor bez rozvodů :lol: ...ty bys mohl z fleku jít prodávat do autobazaru :lol:
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Hlava válců

Příspěvek od Slaava »

No uznávám, že jsem to trochu nadsadil. Ten člověk zaplatil za rozvodovej řemen a kola u motoru, kterej má rozvody ozubenejma kolama. :wink:
Díky za připomenutí toho tématu.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Zevlingston
Začínající diskutér
Příspěvky: 100
Registrován: 07 led 2013 11:15
Bydliště: Uherský Brod

Re: Hlava válců

Příspěvek od Zevlingston »

Já tu nechcu vůbec rýpat, ale u jiných aut, se kterýma sem jezdil nebo se s nima jezdí doteď, mají daleko větší nálet a jsou cca stejně staré, nikdy nebyly problémy se zaneseným chladičem (žádné čistění, chladiče původní) a teplota furt přikovaná k 90 v létě, v zimě, v kopcích, naložené, furt 90 stupňů... V žádném případě tu nezpochybňuju kvalitu fronter nebo nedej bože příspěvky kohokoli, jenom říkám, že je těžké ignorovat ručičku v červeném poli :grin: :grin: Ať už je to teplota nebo hladové oko, což je můj nekončící problém :mrgreen:
2.2 DTi, 88 kW
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Hlava válců

Příspěvek od vlado007 »

Uz v inych debatach som pisal ze u novsich aut neukazuje realnu teplotu ten budik. Rucicka je presne v strede ked ma motor 80 stupnov a takysto ked zapne ventilator pri 105 stupnoch. :!:
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Zevlingston
Začínající diskutér
Příspěvky: 100
Registrován: 07 led 2013 11:15
Bydliště: Uherský Brod

Re: Hlava válců

Příspěvek od Zevlingston »

V tom případě už mám řešení - krabka cigár před budík s teplotou a nebudu se stresovat :lol:
2.2 DTi, 88 kW
Uživatelský avatar
myslivec
Super diskutér
Příspěvky: 1210
Registrován: 01 dub 2008 14:01
Skype: myslivec77
Bydliště: Brno - Židenice

Re: Hlava válců

Příspěvek od myslivec »

:lol: :lol: :lol: :lol: to je nápad :idea:
Odpovědět

Zpět na „Motory všeobecně“