Výměna těsnění vany motoru 2.2i

motorrař
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 42
Registrován: 26 črc 2010 01:57

Re: Výměna těsnění vany motoru 2.2i

Příspěvek od motorrař »

litr oleje na 1000 km mi to žralo přesně rok a pak se motor odporoučel. souhlasím s těma guferama na ventilech je to jejich bolest. Já už mám generálku za sebou a vyšla mě skoro na 45000, už nikdy víc.!!! a pokud se jedná o motory bacha na ně z tý anglie sháněli jsme ho tam přes kluka co tam jezdí a ze 4 byl dobrej jen jeden na to pozor a stál 25000 takže zvážit náklady na toto nebo opravu. Nejlepší sehnat motor v čechách kterej je ještě v autě a je možno si ho poslechnout. a další motory x22xe se nedají zaměnit třeba s y22ye.
Uživatelský avatar
pjetro
Začínající diskutér
Příspěvky: 289
Registrován: 17 čer 2009 07:58
Bydliště: Jarcová (u Valmezu)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna těsnění vany motoru 2.2i

Příspěvek od pjetro »

A co preventivně vyměnit hlavu, to by nemusela být taková šupka, ni :?:
EX Frontera A, 2.2i 16V, r.v. 1996
Mitsubishi Outlander 2003
midnight_man
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 25 kvě 2013 14:16
Bydliště: Ružomberok, SK

Re: Výměna těsnění vany motoru 2.2i

Příspěvek od midnight_man »

Tak dnes som absolvoval vymenu tesnenia a kontrolu spodku motora = vana dolu. Je nutne povolit napravnicu na 4 sroboch + kardan. Celé to pustit dole, povoliť hlavnú tyč riadenia z pomocného čapu a z hlavného tiahla riadenia ( čapy je nutné vybrať z tých dier, čo je troška nahovno práca a dost sa pritom nabohujete ked neviete presne ako na to) + treba demontovať jeden držiak prevodovka - Motor (v zadu ide okolo vane) Ak Vám vana aj tak nepojde von, je nutne odsrobovat 3 srobky ktore drzia sitko vo vani, potom vypadne na 100% sama von :) Práca nahovno...už nikdy viac .
Opel Frontera 2.2.i, "A" Long
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Výměna těsnění vany motoru 2.2i

Příspěvek od Slaava »

Díky za resume.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna těsnění vany motoru 2.2i

Příspěvek od Jokerrr83 »

to tu ozivim malinko..... prave jsem se pustil do vymeny tesneni na vane u motoru 2.0i - kratka Sportka Ackova s pruzinama vzadu.... tento muj boj budete moci sledovat na mem prispevku v predstaveni novacku viewtopic.php?f=71&t=6077&start=180

Ale je to faaakt jebacka :evil:
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Odpovědět

Zpět na „Motory všeobecně“