Číslování válců motoru
- Rom.Honda
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18 lis 2009 19:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3.2 V6
Kluci potřebuju poradit, jak se počítají válce u 3.2 V6 ? Který je 6. válec?
Díky
Díky
Honda Ridgeline 3.5 Vtec r.v. 2006 , Jeep Cherokee XJ 2.1 TD 1993 ... dříve Honda Passport 3.2 V6 LPG 2001
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: 3.2 V6
teoreticky by to měl být pravej vzadu ( u setrváku )
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: 3.2 V6
Při pohledu od masky k přednímu sklu. Při pohledu ve směru jízdy by se válce měly číslovat od masky k řidiči, u dvouhlavejch motorů (boxer a "v") nejdřív pravá hlava, potom levá. U tebe teda budeš mít (stále při pohledu ve směru jízdy) pod pravou hlavou válce 1,2,3 a pod levou hlavou 4,5,6. Jestli máš levostranný řízení, tak válec č. 6 je ten nejblíž u volantu. Teoreticky.Janeš Petr píše:teoreticky by to měl být pravej vzadu ( u setrváku )
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Rom.Honda
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18 lis 2009 19:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3.2 V6
myslel jsem, že ve směru jízdy je pod pravou hlavou 1.3.5. (bráno od rozvodů, tedy zepředu) a pod levou 2.4.6.
V každém případě to nám všem vychází tak, že 6. válec je nejblíž u řidiče ... jestli jsem to teda dobře pochopil
PS. je zajímavé, že v 1800 stránkovém USA manuálu jsem tohle nikde nenašel (možná jsem blbě hledal)
V každém případě to nám všem vychází tak, že 6. válec je nejblíž u řidiče ... jestli jsem to teda dobře pochopil
PS. je zajímavé, že v 1800 stránkovém USA manuálu jsem tohle nikde nenašel (možná jsem blbě hledal)
Honda Ridgeline 3.5 Vtec r.v. 2006 , Jeep Cherokee XJ 2.1 TD 1993 ... dříve Honda Passport 3.2 V6 LPG 2001
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: 3.2 V6
Vždy je jistější mít nějaký papíry ke konkrétnímu motoru, protože se obávám, že metodika není jednotná. Našel sem k tomu hodle:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Číslování válců motoru
a dokonce je to i pravda min. Audi to tak dělá.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Číslování válců motoru
Co? Že je v tom číslování bordel?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Číslování válců motoru
ne, že popis sedí.KUPODIVU
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Rom.Honda
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18 lis 2009 19:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Číslování válců motoru
Paráda, díky, moc jste mi pomohli
PS. a v jakém pořadí to pálí
PS. a v jakém pořadí to pálí
Honda Ridgeline 3.5 Vtec r.v. 2006 , Jeep Cherokee XJ 2.1 TD 1993 ... dříve Honda Passport 3.2 V6 LPG 2001
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Číslování válců motoru
a kam se poděl systém náhodnejch výbuchů?
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Číslování válců motoru
to využívaly většinou vozy produkce bývalé NDR
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Číslování válců motoru
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Petas480
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 110
- Registrován: 24 led 2009 00:20
Re: Číslování válců motoru
Nechci nějak podceňovat a zpochybňovat tvé schopnosti a znalosti, u řadovýho šestikotle s tebou souhlasim, ale u Frontery 3,2V6 je pořadí zapalování 1-4-2-5-3-6. Jak to má Honda nevim, ale spolehnout se na tohle nedá, protože Omega 2.5iV6, 2.6iV6, 3.0iV6 a 3.2iV6 má pořadí 1-6-2-4-3-5 a válce jsouJaneš Petr píše:153624
setrvák
5 6
3 4
1 2
rozvody
A u Frontery 3,2V6 je číslování stejný, akorát jiný pořadí zapalování.
Není to z mé hlavy, ale našel jsem to v autodatech, e-techu a manualu na omegu. Je to pěknej bordel u těch véčkovejch motorů. Jo Hondu Passport jsem nikde nenašel.
Frontera 2,3TD r.v.1992, Omega 2,5i V6 r.v.1997
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Číslování válců motoru
pravdu máš, že to co jsem napsal je pro řadovej motor trošku jsem se díval na ostatní šestiválce a kloním se k farmářovi je to spíš systém náhodnejch výbuchů, nebo spíš, jak napícháš kabely do rozdělovače, tak to bude pálit - šestiválec (Ford) 1-4-2-5-3-6;
– šestiválec (Audi) 1-4-3-6-2-5;
– šestiválec (Nissan) 1-2-3-4-5-6
- šestiválec ( opel ) 1-6-2-4-3-5
– šestiválec (Audi) 1-4-3-6-2-5;
– šestiválec (Nissan) 1-2-3-4-5-6
- šestiválec ( opel ) 1-6-2-4-3-5
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/