Jak vylepšit spotřebu

Uživatelský avatar
Firemannn
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 26 lis 2006 10:14
Bydliště: Vozidlo: Frontera A 2,3TD 96, nerezový rám, nášlapy a kryt rezervy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Firemannn »

Nezní to vůbec špatně, má stím někdo další zkušenost?? :D
Firemannn, 2.3 TD
Žanek

Příspěvek od Žanek »

Loni jsem tam lil ten aceton asi 5x a spotřeba byla tak o litr menší.Jinak by to snad ničemu nemělo vadit.Přes zimu to asi opět prubnu.
Uživatelský avatar
fronterman
Začínající diskutér
Příspěvky: 267
Registrován: 15 říj 2006 19:37
Bydliště: niekde v okrese Revúca, SR

nie je mi to jasné....

Příspěvek od fronterman »

...http://www.autonavzduch.cz...

Tak som si to prečítal a nejde mi do hlavy jedna vec. Do stlačeného vzduchu vo valci (400 st.C) vstreknú studený vzduch. Lenže ako ho tam dostanú? Predsa aby ho tam dostali musia ho stlačiť na vyšší tlak, ako je vo valci. Tým pádom je teplota tohoto vzduchu vyššia ako 400 st.C. Tak ako riešia chladenie mi tam chýba.

Ináč do nafty pridávam "SUPER DIESEL ADITIV". V zime zimný a v lete letný. Cena: 260-280 Sk. Okrem iného šetrí 5% paliva. Pomer: 1:1000. Nič sa nestane, keď toho dáte viac. Čo všetko to robí nájdete na http://www.vif.cz. To nerobím reklamu, len som s tým fakt spokojný.
10 rokov a 4 mesiace Opel frontera B 2,2DTi, teraz Suzuki Grand Vitara 3,2 V6
Uživatelský avatar
Milda
The Legend
Příspěvky: 1550
Registrován: 03 črc 2006 23:47
Skype: Daidallos
Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda »

Hoši, hoši :!: Jak tak čtu o tom acetonu v palivu, tak se mi ježí všechny chlupy :x . Předem než budu pokračovat, by mě zajímal názor místních odborníků. Nimrode, Kondore, Slaavo a další....
Já jím nejsem, přesto mám s touto "úspornou" příměsí velmi špatnou zkušenost.
Považuji to přidávání ac do paliva za metodu :" Šetřeme, ať to stojí, co to stojí. :!: :!: "
Ono i to palivo LPG má své stinné stránky na životnost motoru, ale to teď vynechám.
Můj tchán cpal ac kdysi do benzínu v novém Fáčku, co mělo najeto 4.500km :!: Šetřílek.
Přez zimu nejezdil a na jaře nemohl ani zaboha nahodit motor.
Nedržel volnoběh a vůbec totálně rozhašenej karbec.
Na dílně zjistili, že VEŠKERÉ gumové součásti, hadičky, těsnění, Ókroužky a manžety, co byly v kontaktu
s palivem jsou zpuchřelé a popraskané. Na vyhazov. Vše se muselo vyměnit. Od hrdla nádrže až po karburátor. Karburace nešla seřídit a nakonec bylo jednodušší sehnat starý karb. z vraku
a dát ho do toho skoro nového vozu. Nikdy už ale nešlapal jako před tím.
Takže - šetřete, pánové :!: Šetřete :!:
Naposledy upravil(a) Milda dne 19 říj 2007 22:16, celkem upraveno 1 x.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá.
mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Olej nebo LPG

Příspěvek od Slaava »

Milda píše:Hoši, hoši :!: Jak tak čtu o tom acetonu v palivu, tak se mi ježí všechny chlupy :x ...
Já jsem čekal, kdy sem vlítneš jak mastnej papír do průjezdu :lol:

Tyhle úsporný aditiva sou mi záhadou. Osobně jim vůbec nehovím ale nikomu je ani nevymlouvám. Do nafty jenom na zimu něco proti tuhnutí, jinak nic. V otázce šetření (LPG, olej místo nafty) záleží na odhodlání každého majitele a hlavně na zralé finanční kalkulaci předpokládaných úspor.
Uživatelský avatar
vesmir
Začínající diskutér
Příspěvky: 162
Registrován: 24 led 2007 15:36
Bydliště: Krkonoše Frontera B (5dv) 2,2DTi

aceton

Příspěvek od vesmir »

tak bacha s tím acetonem. Všechno by bylo ok, až na to, že v čerpadle (u 2.2DTi - VP44) je snímač otáček http://img140.imageshack.us/my.php?image=vp44006gf1.jpg s plastovým flexi plošňákem ponořeným v naftě a bojím se, že ten aceton dlouhodobě nepřežije :evil:

http://img218.imageshack.us/my.php?image=vert6da8.jpg
Uživatelský avatar
Hofik
Začínající diskutér
Příspěvky: 230
Registrován: 25 čer 2007 22:39
Bydliště: TEPLICE

Příspěvek od Hofik »

Neblbněte,ušetříte kulový a ještě se zasekáte v opravách.Dejte jim jen to co jim patří.Jestli chcete ušetřit na spotřebě tak děte do nějaký devítistovky :!: :D
HOFIK,Frontera 2.2 16V,rok96(dlouhá)
Avia A31 sklápěč
Renault Kangoo 1.4,rok 99
Suzuki Samurai 1.3
deseptikon
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 22 črc 2010 22:49
Bydliště: Trhový Štěpánov, okres Benešov

Re: Jak vylepšit spotřebu

Příspěvek od deseptikon »

Rád bych se s vámi podělil s jednou zkušeností.
Chtěl jsem zkusit přimíchat aceton do nafty v uvedeném poměru a po dopočítání příslušného množství acetonu do 50 l nafty (1,5 cl x 5) jsem 7,5 cl vlil nejprve do asi zhruba 1 l nafty a po promíchání jsem to celé chtěl nalít do nádrže s těmi 50 l nafty.
To jsem poté raději neudělal, protože ihned po slití nafty a acetonu dohromady směs zbělala, zakalila se a vzniklo něco jako suspenze, tyhle dvě složky se prostě nespojily.
Podotýkám, že aceton jsem použil v té nejvyšší kvalitě, vysoce čistý, lékařský, C3H6O, výrobce Penta Chrudim.
Nafta byla taktéž normální, žádná bio nebo tak podobně.
Tak to vypadá, že není aceton jako aceton.
Pamatuju si, že se dříve se říkalo ředidlu do nitrolaků a barev aceton a nátěrové hmoty na téhle bázi byly tzv. "acetonové."
Myslím si, že dnešní ředidlo nitrokombinační C 6000 (postaru tedy ten aceton) by tohle neudělalo, stejně, jako když se přidá do nafty trochu benzínu.
Tak co do tý nafty teda přijde - nitrocelulozové ředidlo..?
Dlouhá TDS 2,5 - 1997
608120800
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Jak vylepšit spotřebu

Příspěvek od vlado007 »

Fakt sila :!:
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Jak vylepšit spotřebu

Příspěvek od Slaava »

To zase někdo oprášil téma. Milda od tý doby prodal Froncka, amíci maj prezidenta černocha a nafta se od tý doby zhoršila (a nejspíš ani ten benzín není co bejval), takže aditiva dávám celoročně... nespíš ale jenom pro zlepšení pocitu. Pro zlepšení spotřeby by snad bylo dobrý jenom víc nahustit gumy a sundat rezervu ze střechy. Nebo chodit pěšky. Jinak do nafty dávat aceton se mi furt nelíbí. Jeden můj bejvalej šéf kdysi vyjezdil s naftovým Pajerem 3/4 nádrže benzínu (vzal plnou do skoro prázdný nádrže) než zajel do servisu s tím, že "to nějak nechce jet". Měl zkusit plnou nádrž acetonu. :lol:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Jak vylepšit spotřebu

Příspěvek od vlado007 »

Je to kazdeho osobna vec co si leje do nadrze, a jak sa mu tym dosere motor. Len potom stat v kolone za takym smradom je fakt brutal pocit.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
stefi_ul
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 964
Registrován: 22 bře 2011 09:21
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Jak vylepšit spotřebu

Příspěvek od stefi_ul »

ma pravdu ten chlapec... jeste ze mi jak v kokte, tak v zabce funguje vnitrni okruh... az sem se divil, ze to ta 20let stara frona ma. Ale jen dobre.
Jeep G Ch 98, 5.2,156kW,e85 - BFG KM2
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
Uživatelský avatar
robert.kvita
Super diskutér
Příspěvky: 1015
Registrován: 26 srp 2010 11:36
Skype: robert.kvita
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Jak vylepšit spotřebu

Příspěvek od robert.kvita »

Když byla ještě normální nafta a řepkovej olej za 12,- tak se to vyplatilo míchat. Dnes to tak stejně načepuješ za 35,- :evil:
Řešil jsem dlouho jak ušetřit, po letech mám dojem, že je lepší sehnat prašule a spotřebu neřešit.
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Jak vylepšit spotřebu

Příspěvek od farmář »

Aceton....brrr! lidi, rozum do pěsti. Co leteckej benál a vyjetej olej dohromady místo nafty? :lol: :lol: :lol: hele jednoho co na to jezdil se Sierrou jsem znal! :D
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: nie je mi to jasné....

Příspěvek od lasky »

Taky ho používam a spokojenost a pro toho kdo chce ušetřit mám taky radu stačí si do jídla přidávat piliny a trávu taky budete mít menší spotřebu tim pádem ušetříte a zbude vám víc na palivo :lol:
fronterman píše:...http://www.autonavzduch.cz...

Tak som si to prečítal a nejde mi do hlavy jedna vec. Do stlačeného vzduchu vo valci (400 st.C) vstreknú studený vzduch. Lenže ako ho tam dostanú? Predsa aby ho tam dostali musia ho stlačiť na vyšší tlak, ako je vo valci. Tým pádom je teplota tohoto vzduchu vyššia ako 400 st.C. Tak ako riešia chladenie mi tam chýba.

Ináč do nafty pridávam "SUPER DIESEL ADITIV". V zime zimný a v lete letný. Cena: 260-280 Sk. Okrem iného šetrí 5% paliva. Pomer: 1:1000. Nič sa nestane, keď toho dáte viac. Čo všetko to robí nájdete na http://www.vif.cz. To nerobím reklamu, len som s tým fakt spokojný.
tel- +420 608701329 NON STOP
Odpovědět

Zpět na „Motory všeobecně“