Frontera B 2,2i vs 2,2DTi a jak se chovat k studenému motoru

Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Frontera B 2,2i vs 2,2DTi a jak se chovat k studenému motoru

Příspěvek od DJ.Tom »

Ahojky, tak myslím že nyní asi trošku zahltím fórům s dojmy pojmy. neb jsem se stal právě novým majitelem Bčka DTL a jakožto dosavadní vlastník Bčka benzínu 2,2 jsem pln dojmů dotazů a názorů. Jezdil jsem cca týden tak mám už nějaké malé srovnání.

Čekal jsem že když jsem si koupil naftu bude menší spotřeba motor co zvládne 300.000 bez opravy trošku živější díky turbu a podobně. tak co asi zatím řít.

Benzínovej motor je primitiní 4 vstřiky 4 svíčky jedno servo na volnoběh. toť veškerá elektronika prostě krom pár čidel teploty hřídele atd. tam nic není.
každý si to tedy opraví za pomoci kladiva a šroubováku, krom toho je v motoru dostatek místa, krásný přístup k rozvodům a ke všemu co si jenčlověk přeje.

Jezdil jsem se spotřebou lehký plyn, vesnice dálnice do 120 všude brždění motorem, kolem 8,5-9 litrů. Ve městě kde už jsou nějaký semafory studený starty do práce a podobně tak kolem 10-10,5 litů na 100. Jednou za rok jsem si vyměnil olej /nádherný přístup k filtru, jednou za 2 roky vyměnil svíčky (nádherný přístup), jednou měnil rozvody (nádherný přístup), jednou repasoval alternátor (nádherný přístup) a jednou měnil palivovej filtr (nádherný přístup)
Takže servisně .. prostě krása.

Co se týče jízdy nebyl motor moc silný ale když se vytočil, Felicii to vždycky natřel a kolem těch 4000 měl sílu jako kráva (kůň) řadil jsem kolem 3000-3500
za studena chytil motor okamžitě topil rychle a větráky se spínaly málokdy.

Tak a teď ta nafta. To nejduležitější a to spotřeba nemůžu zatím porovnat, ale za čas to sem doplním :)

Co se týče motoru má 88 KW je tam to nové turbo a jsem ztoho silně zmatený. Motor má zcela hladký průběh a když chci trošku zrychlit musím dát plyn opravdu až na zem aby si to asi elektronika přechroupala, pak ale vyletí spotřeba ohodně dál než u benzínu. V křižovatce mám trošku problém že musím řadit někde v půly protože ta jednička je prostě krátká. Benzím jsem si vklidu vytočil na 3500 a zařadil až za křižovatkou. Tady při 3500 je síla pořád stejná takže to prostě tu 2ku chce jenže v půce křižovatky či při jízdě do kopce řadit při 5 km/h no nic moc. Přitom jsem čekal že naopak z mírného kopce tam dám rovnou dvojku a budu jedničku ignorovat. tak jsem to dělal u benzínu a tady díky kroutáku jsme to čekal taky,.. ale houbelec. buď motor chcípne a nebo musím dát otáčky aspoň na 2500 a to zase chudák spojka.

Další věc že motor je fakt hlučnej, asi je to o zvyku. ale jsem toho teď zmatenej a jak řadím podle zvuku všiml jsem si že motor vůbec nevytáčím a řadím už při 2500 což je asi špatně že ??? Benzín při volnoběhu nebylo naprosto poznat že byl zapnutý, žádné hlepání žádný zvuk opravdu ale žádný.

No a to poslední, jen co jsem přijel odešel ventil silenoidu vše je ovládáno podtlakem a je tam asi 6 hýblátek co se nastavují (u benzínu 1) Takže servis pěknej, ani si neumím představit že bych s autem projel někde vodou a dostalo se to do těch 5 tun drátu a elektroniky co jsou v autě natažený.
Za 5 hodinové prohledávání motoru jsem nepochopil jak se mění rozvody a kde je palivovej a olejovej filtr. zato jsem našel krásnou černou expansku pro turbo a nějaký (asi olejový) filtr nad zadní nápravou. Co to je ?? Proboha kdo ten motor vymejšlel.
No další poznatek. Motor se díky interkoleru celkem okamžitě zachřeje.. teda motor právě ne, jen chladiče, takže věčně běžej větráky jenž zbytečně žerou elektřinu namáhaj alternátor a baterku. takže jede větrák, ale přitom motor je ještě takřka studenej, no a když už se zahřeje je problém ho asi uchladit... kterej idiot dal 3 vchladiče za sebe ??? Intercoler, vodní, klimatizace. Nepochopim.. a pak nepochopim jak se dá některej znich vyndat aniž bych vypustil klimu.
No a asi nemusím se ani ptát co se stane když vyjedu nádrž ? Nikde jsem nenašel nic jako ruční dolívátko nafty jen nějakou trubičku prim ale ta je ucpaná ventilkem tak tam se asi nafta neleje. většina aut má vepředu ruční pumpičku kterou si naženu naftu až těsně před vstřiky.. Ano další poznámka Vštřikovací čerpadlo ? To jako proč, proč to nemá vstřiky jako většina aut a oprava pak stojí 20000 ? tady je škatule jak kráva ke který se ani nemůže a jak čtu odchází docela vesele.

Tak a teď to schrnu, kdyžtak stačí písnout odkazy nebo jestli chcete budu vděčen když se rozepíšete.

1. Jak natáhnu naftu když spadne, nebo vyjedu nádrž.. to se prostě jednou stát musí třeba při náklonu vozidla.
2. Kde a jak se mění rozvody.
3. při otočením klíčku neproblikne kontrolka žhavení, sepne se až když je zima nebo je v háji žhavení ?
4. Jak stím jezdíte, v jakých otáčkách je vhodné řadit, níčí se motor když se podtáčí (řadí při 2500) ?
5. Je nafta náchylnějí na krátké jízdy ? Benzín nastartuju popojedu krámu 2 km . Nevadí tohle naftovýmu či turbu atd. ?
6. Je lepší nastartovat a nechat motor pár desítek vteřin zahřát pomalu, nebo naopak vyjet hned aby se motor zahřál zátěží rychleji.
7. má někdo v Praze nebo okolí tenhle motor a dal si semnou sraz na konzultaci porovnání zvuku atd. ?
8. Je normální že motor od turba lehce píská ?
9. Je v pořádku brzdit naftovým motorem ? nedělá to bordel turbu protože při 3000 je seplý naplno ne ?
10. Jak to bude startovat v zimě ?
11. Co mám udělat po koupi (má najeto 95.000, poslední rádoby prohlídka je psaná v 83.000) co mám měnit co čistit kudy na ten olej atd.
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
RAV9
Začínající diskutér
Příspěvky: 416
Registrován: 15 čer 2008 14:21
Bydliště: Malacky, SVK

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od RAV9 »

vecsina toho je tu uz popisana, staci len popozerat medzi tou tonou prispevkov :lol:

1: v motorovom priestore na strane vodica trci cerveny stuplik - fuel prim port, pokial ale nemas pumpicku s nadstavcom si v prdeli (maju ju iba v opel servise)

2: rozvody su retazove a normalne ich netreba menit, je tu ale pre to spesl tema, skus pohladat prispevky tak z pred dvoch mesiacov

3: zhaveni sa zapina az od < 0°C

4: 1600 - 2500 rpm normalne, na dialnici pri 120 cca 3000

5: nie, je to dostatocne dimenzovane akurat myslim baterka sa skor vysllaha ako pri benzine

6: to nikto neie povedat, takisto sa to rozoberalo ale najlepsie je podla mna par sec a potom ist aby sa tlakom dostal olej do vsetkych miest

7: prahu mam naskok, iba 350 km :mrgreen:

8: jj, aspon umna

9: snazim sa brzdit do 2500, ale presne neviem, skus pockat na reakciu ostatnych

10: vymen prepadove hadicky a zhavice a pojde v pohode, absolutne som nemal problem

11: vid 10 + naplne (diff, prevod.)+filtre (palivo, vzduch) etc... klasika, vzduchovy doporucujem K&N

este jedno, ked mas novsiu verziu - 88kW tak pravdepodobne nebudes mat problem s cerpadlom, ale mas ho (aspon myslim) dokopy s riadiacou jednotkou, co zase obnasa svoje..
Land Rover Discovery 2
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od sherpa »

cejtit hodne zklamani ....... :cry: z blata do kaluze.....a to bud jeste rad zes nesedlal z V6 do 2.2 DTI.
ten hluk dizla jen potvrzuji.....traktor....zapomen na DJ performance, alebo budes must mit specialni repraky co tlumi okolity ruch, ale moc moc kvalitni :P
co to mas za rocnik ten dizl? a cos udelal s benzinem?
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od DJ.Tom »

Mám 11/03. Benzín mě ještě stojí před barákem, vyluxuju hodím na tipcars a jsem zvědav za kolik se prodá neb je vněm jen navi od Pioneeru za 30.

Ale myslím že je celkem v průměrným stavu, jen dif už hučí le koroze není motor jak hodinky vše měněno jak mělo být takže myslím že by to mělo jít prodat kolem 130-140 ( je to 00 najeto 120.000)


Jestli mě ta nafta nasere prodám i to a koupím si Fabii 1,4ku a seru na to.

Jinak jsem zatím dohledal:

žhavení si bere signál s teploměru pod mřížkou a spíná až při mínusové teplotě.

Rozvodový řetěz se nemění... no potwž košte, hlavně ani nevím kudy kněmu.
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od sherpa »

ten benal uz prodavas dobre 2 roky :P , ja ho kdysi taky chtel vod tebe koupit......
prodej oba a kup si V6 10/03 :wink: a mas vystarano :mrgreen: , refresh i upgrade v jednom tahu.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Uživatelský avatar
majo
Moderátor
Příspěvky: 609
Registrován: 23 led 2009 10:25
Bydliště: Gelnica

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od majo »

Večer ti o 2.2DTI niečo stručne napíšem,teraz nemám čas,idem makať! :?
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od DJ.Tom »

Jojo prádávám neprodávám to dva roky :) teprve ted mám nové tak můžu prodat staré, bez autíka bych se moc neobešel.
A děkuji předem všem za jakákoliv témata připomínky, co mám udělat co zkontrolovat atd, zase mě holt bude pár týdnů trvat než se do toho dostanu :)
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od Slaava »

Ty vole, co tě to popadlo, kupovat si dehet? Tobě vůbec nejde k pleti - vzpomeň si jenom, jak si nadával na starou Áčkovou Fronteru. Osobně si myslím, že pro tebe byla 2,2i nejlepší volba a nejsem si jistej, jestli by si rozdejchal 3,2i. Pro začátek si trochu prolistuj téma Dieslové motory ať víš, co si koupil a jaký to má specifika. Ale musím uznat, že sem se po tom prvním příspěvku dobře zasmál - zoufalství a neznalost základních věcí benzínáře při přechodu na naftu byla fakt nefalšovaná :lol:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od DJ.Tom »

Jojo už jsem pročetl co jsme mohl i na Astra fóru, ale to víš dotazů je plno. Co mě přimělo k přechodu.. dobrá cena auta a poměrně dobrej stav. to víš no chtěl bych 3,2 ale kdo by to živil :( uvidíme tohle auto se mi fakt líbilo, až bude čas dám sem nějaký fotky. No a ta původní fronterka.. sice jsme jí brutálně vymazlil, ale spíš už bych jí poslal zase nějakýmu začátečníkovi :)
ono zase když čtu většinu věcí třeba na dieselforu, tak píšou že diesli ujedou klidně 300.000 a je pravda že na minul firmě byli 2 fabie a jeden pasát vše mělo nalítáno přes 250 a pořád jezdili dobře. Tak se uvidí.
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od Slaava »

OK - kdybys potřeboval s něčím nějak narychlo poradit, tak klidně zavolej. Ty seš takovej majitel Fronter - recidivista :lol:

Na to odvzdušnění palivovýho okruhu je asi nejlepší přidat tam ruční pumpičku - je to tu párkrát řešený, tak na to koukni. Rozvody by ti měly chvíly vydržet, oleje vyměň podle klasickýho schématu jako u ostatních Fronter. No ať ti to lítá.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
RAV9
Začínající diskutér
Příspěvky: 416
Registrován: 15 čer 2008 14:21
Bydliště: Malacky, SVK

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od RAV9 »

ked tak pozeram, mozno sme boli az moc pesimisti :roll:

nieje to az take zle ako sa zda na prvy pohlad len si to chce zvyknut na niektore veci a bude to v pohode. okrem toho mas novsiu verziu DTI (do 03 bola 85kW) a myslim ze vecsina problemov je na nej vychytana. ale keby si chcel vymenim svoju za ten benal co ti hrdzavie pred barakom :mrgreen:

este jedna vec na ktoru sme tu asi zabudli, davaj bacha na rurcicku teplomeru, ked je vonku horko lahko sa ti dostane hore (uz okolo 120 kmph) tak aby si to neprehnal.
Land Rover Discovery 2
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od DJ.Tom »

Stou teplotou je to co jsem psal hned, jen debil dá tři chladiče zasebe, pak je jasný že pořád poběžej větráky a vhorku bude problém to uchladit :)
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
myslivec
Super diskutér
Příspěvky: 1210
Registrován: 01 dub 2008 14:01
Skype: myslivec77
Bydliště: Brno - Židenice

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od myslivec »

RAV9 píše:ked tak pozeram, mozno sme boli az moc pesimisti :roll:

nieje to az take zle ako sa zda na prvy pohlad len si to chce zvyknut na niektore veci a bude to v pohode. okrem toho mas novsiu verziu DTI (do 03 bola 85kW) a myslim ze vecsina problemov je na nej vychytana. ale keby si chcel vymenim svoju za ten benal co ti hrdzavie pred barakom :mrgreen:

este jedna vec na ktoru sme tu asi zabudli, davaj bacha na rurcicku teplomeru, ked je vonku horko lahko sa ti dostane hore (uz okolo 120 kmph) tak aby si to neprehnal.
Jenomže taková malá poznámka, ty nové dehty nejdou zrepasovat, ty starší ano, myšleno čerpadlo :idea: :idea:
Uživatelský avatar
majo
Moderátor
Příspěvky: 609
Registrován: 23 led 2009 10:25
Bydliště: Gelnica

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od majo »

Ahoj!Tak skúsim niečo k tomu 2.2DTI.
1.Spotreba na diesel s malým obsahom nic-moc! Malý obsah je na také ťažké auto skôr na škodu ako na osoh
2.Mezi benzínom a dieselom je veľký rozdiel v štíle jazdy aj zvuku.Je to otázka zvyku!Mne osobne sa zvuk DTI-čka páči a aj viac hodí k OFF ROADu!
3.Čo sa týka vytáčania DTI-čka,tak ja ho vytáčam max.do 3000ot/min.a to len v kopcoch,alebo pri záťaži. Max.plniaci tlak turba je pri 3500otáčkach.ECU po prekročení max.plniaceho tlaku tento tlak obmedzí,čoho dôsledkom je vädnutie motora a nieje ďalej dôvod motor držať v týchto alebo vyšších otáčkach!
4.Vetráky sa ti zapínajú pri studenom motore kvôli klíme.Ak vypneš klímu tak to poznáš!
5.Aby sa ti nestalo ,ža ti dôjde nafta ,tak bacha dole kopcom.Hore kopcom ti to vzduch pri málom množstve nafty necucne,ale pri zjazde zo strmšieho kopčeka sa ti to zavzdušní ajkeď ti na rovine ukazuje tesne pod 20lit.Čize ak ideš jazdiť terén, tak natankuj nad 20l nafty.Signalizovať možné zavzdušnenie ti bude BLIKAJÚCA kontrolka!Inak smola!!
6.Každému motoru podtáčanie neprospieva!Tých 2500otáčok nieje podtáčanie pre DTI.Podtáčanie pre DTI je pod 1500otáčok!
7.Krátke trasy a časté studené štarty sú pre každý motor škodlivé,ale v prípade diesela trochu viac.
8.Áno, je lepšie po naštartovaní motor nechať trochu zahriať a hlavne DTI!Pri naštartovaní studeného motora je olej hustý,čo má za následok vysoký tlak(ktorí reguluje obtokový ventil),ale slabú tekavosť,čiže sa olej neskôr dostane na ťažšie dostupné miesta ako napr.na hriadeľku turbíny a ťažšie sa rozstrekuje cez dýzy na válce motora.Preto nieje žiadúce aby motor v tomto čase pracoval na vysoké otáčky a zvlášť turbýna,ktorá by točila približne 20 000ot./min.Avšak kľukovka potrebuje na svoje mazanie tlak oleja,ktorý zabezpečuje olejový film medzi kľukovkou a kĺznym ložiskom a zabraňuje priamemu kontaktu týchto komponentov.Preto je asi najlepšie zahrievať motor krátky čas(ja osobne tak 1- 2min) na mieste bez záťaže,ale na zvýšených otáčkach.Konkrétne pre DTI,asi tak 1200ot/min,kedy turbo netlačí,piesty vo valcoch nebehajú rýchlo,ale kľuka má dostatočný tlak oleja,ktorý je dosiahnutý nie otáčkami čerpadla,ale momentálnou hustotou studeného oleja.To ešte nehovorím o vymedzení vôli rozpínavosťou kovov pri zvyšovaní teploty.Aj to je jedna príčina prečo je pre motor dôležitá pracovná teplota!
9.Je úplne v poriadku brzdiť motorom aj na DTI-čku.Turbo nespína! Turbo je poháňané výfukovými plynmi,ktoré motor pri brzdení motorom neprodukuje,nakoľko nespaľuje palivo,ale je poháňaný od kolies cez prevodové ústrojenstvo,čiže aj pri 3000ot./min pri brzdení motorom turdo netlačí!
10.Ako to bude štartovať v zime uvidíš! Ja som problémy nemal!
11.O základnej údržbe čerstvo kúpeného auta ti asi písať netreba ,keďže je to pre rôzne autá takmer identické.Čiže okrem tých základných vecí,snáď len charakteristické pre DTI: Udržovať teleso vstrek.čerpadla čisté z dôvodu dostatočného chladenia vzduchom(pri zasratom čerpadle olejom a nalepeným prachom,možné prehrievanie sa R.J. čerpadla a zvyšujúce sa riziko poruchy(dohad) ). Tankovať len kvalitu a používať aditívum na primazávanie nafty.Preventívne vymeniť prepadové a podtlakové hadičky.Kontrolovať tlmič torzných kmitov na hlavnej remenici.Nepoužívať klimatizáciu pri zvýšenej záťaži ak je vonku "vedro",zapríčiňuje prehrievanie sa motora z dôvodu nedostatočného ochladzovania chladiča motora horúcim vzduchom nasávaného z horúceho chladiča klimatizácie pri zapnutých ventilátoroch.

To je tak v kocke čo najstručnejšie. Nech ti slúži!! :wink:
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: Bčko 2,2 vs 2,2

Příspěvek od sherpa »

k bodu 8. > ma B Frontera nieco ako "automaticky sytic"? moja V6 sa po nastartovani sprava tak ze podla aktualnej spotreby ukazuje niekde od 5 do 3 litrov, asi po dobu 1-2 minut, a vtedy aj citlivejsie reaguje na zataz ked sa chcem pohnut z miesta a nejde {smyklavy teren, strk abo pod}. tym padom pri takejto kludovej spotrebe su otacky mierne nad limit, ~ 1500 {uvodnych par sekund} ked to pomaly klesa k 1000 {po 1. min} a potom uz na volnobezne....700-800 {po 2. minute}. na volnobehu je spotreba od 1,3 do 1,6 za hodinu, podla toho ci mi kruti ventilator chladica alebo nie.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Odpovědět

Zpět na „Motory všeobecně“