Silentbloky motoru a převodovky (nejen u 2,3TD a 2,2DTi)

Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: silenbloky motoru 2.2Dti

Příspěvek od Janeš Petr »

proč myslíš, že by tam nešly ? vejška +/- 50 mm, rozměr tak 80 x 100mm , M12 štefty na obě strany, asi 4mm silné ty platle, co je to na nich navulkanizované , stavěné jsou na motor s podobným krouťákem, myslím, že by tam šli nabastlit taky , cena - 121,- kč/ ks
tady je pár fotek viewtopic.php?f=17&t=1891&start=0&st=0&sk=t&sd=a
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: silenbloky motoru 2.2Dti

Příspěvek od lasky »

je to možné ja neříkám že ne ale mel jsem vítr nedat tam ty dorazy
tel- +420 608701329 NON STOP
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: silenbloky motoru 2.2Dti

Příspěvek od Janeš Petr »

hele, já je tam nedával a běhá to tak už třetí rok. když to navulkanizované neurve naložená avie s vlekem ( 9,5 t ), při rozjezdu na jedničku do kopce, kdy se tam ten motor kroutí, že by se na bok položil, nemůže to utrhnout frontera. na to nemá hmotnost - spíš proklouznou kola, než by se utrhl motor
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: silenbloky motoru 2.2Dti

Příspěvek od lasky »

Janeš Petr píše:hele, já je tam nedával a běhá to tak už třetí rok. když to navulkanizované neurve naložená avie s vlekem ( 9,5 t ), při rozjezdu na jedničku do kopce, kdy se tam ten motor kroutí, že by se na bok položil, nemůže to utrhnout frontera. na to nemá hmotnost - spíš proklouznou kola, než by se utrhl motor
nepřenáší se ti otřesy do káry? u těch mých se mi lehce pri volnoběhu chveje celé auto ale jak se zvednou otáčky nad 1000 tak super
tel- +420 608701329 NON STOP
Uživatelský avatar
RAV9
Začínající diskutér
Příspěvky: 416
Registrován: 15 čer 2008 14:21
Bydliště: Malacky, SVK

Re: silenbloky motoru 2.2Dti

Příspěvek od RAV9 »

kua, toto presne robi aj mne.... :twisted:
inak zda sa mi ze by stacilo vymenit iba ten zadny pri prevodovke, ale ked uz bude motor vonku tak je asi blbost nevymenit hned vsetky zejo...
Land Rover Discovery 2
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: silenbloky motoru 2.2Dti

Příspěvek od lasky »

RAV9 píše:kua, toto presne robi aj mne.... :twisted:
inak zda sa mi ze by stacilo vymenit iba ten zadny pri prevodovke, ale ked uz bude motor vonku tak je asi blbost nevymenit hned vsetky zejo...
dozadu by podle mě stačily dat 2 ze skodovky ps:proc vyndavas motor? jestli kvuli silenblokum tak to nemusis
tel- +420 608701329 NON STOP
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: silenbloky motoru 2.2Dti

Příspěvek od Janeš Petr »

lasky píše:
Janeš Petr píše:hele, já je tam nedával a běhá to tak už třetí rok. když to navulkanizované neurve naložená avie s vlekem ( 9,5 t ), při rozjezdu na jedničku do kopce, kdy se tam ten motor kroutí, že by se na bok položil, nemůže to utrhnout frontera. na to nemá hmotnost - spíš proklouznou kola, než by se utrhl motor
nepřenáší se ti otřesy do káry? u těch mých se mi lehce pri volnoběhu chveje celé auto ale jak se zvednou otáčky nad 1000 tak super
nedělá to nic
Uživatelský avatar
majo
Moderátor
Příspěvky: 609
Registrován: 23 led 2009 10:25
Bydliště: Gelnica

Re: silenbloky motoru 2.2Dti a 2,3td

Příspěvek od majo »

Ahoj chalani! Chcem sa Vás opýtať (tých,ktorí riešili utrhnutie silentbloku motoru na 2.2DTi),či je možné silentbloky medzi sebou zameniť,čiže použiť silentblok z ťavej strany na pravú? Z Laskyho foto mám dojem,žeby sa to dalo (ajkeď je na foto vidieť označ.L)! Ide mi o to,že som zistil utrhnutý silentblok na spolujazdcovej strane a chcel by som najprv pohľadať na vrakáči origo (aby som nemusel odstaviť auto ),ale chcel by som použiť silentblok z ľavej strany na pravú(ak sa dá),pretože by mal byť menej namáhaný a teda v lepšom stave.Je tam nejaká finta prečo by to nešlo? Ak nezoženiem origo jazdený,tak to poriešim po svojom, asi s tými aviackými,len to bude zase trvať dlhšie! :( Dikes :wink:
Naposledy upravil(a) majo dne 04 led 2010 18:33, celkem upraveno 1 x.
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Re: silenbloky motoru 2.2Dti a 2,3td

Příspěvek od Nimrod »

Máme skladem. Napiš si o bližší i nformace na prodej@offroad-fontera.com
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Nimrod
Revize LPG: servis@offroad-frontera.com
Uživatelský avatar
majo
Moderátor
Příspěvky: 609
Registrován: 23 led 2009 10:25
Bydliště: Gelnica

Re: silenbloky motoru 2.2Dti a 2,3td

Příspěvek od majo »

Nimrod píše:Máme skladem. Napiš si o bližší i nformace na prodej@offroad-fontera.com
Díky! Vás si nechám ako železnú rezervu ak nenájdem nič u nás! Poštovné z Čiech je cca 300sk balík a 300SK peniaze na Čechy,čiže 600sk .Pri jednom silentbloku sa mi to predraží. Jirko k nám asi tak skoro neprijde,aby mi ho doviezol! A odpoveď na moju otázku "či pasuje z ľavej strany na pravú nevieš? Ahoj!
P.S. Kašli na silvester! :twisted: Tu poď písať!!!!! :lol:
Naposledy upravil(a) majo dne 04 led 2010 18:34, celkem upraveno 1 x.
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: silenbloky motoru 2.2Dti a 2,3td

Příspěvek od lasky »

majo píše:Chcem sa Vás opýtať (tých,ktorí riešili utrhnutie silenbloku motoru na 2.2DTi),či je možné silenbloky medzi sebou zameniť,čiže použiť silenblok z ťavej strany na pravú?
nepasuje kazdy je trochu jiny ma jinak díry
tel- +420 608701329 NON STOP
Uživatelský avatar
majo
Moderátor
Příspěvky: 609
Registrován: 23 led 2009 10:25
Bydliště: Gelnica

Re: silenbloky motoru 2.2Dti a 2,3td

Příspěvek od majo »

Dík! Pozrel som si ešte raz poriadne tvoje fotky a na 9.( z vrchu) som už zbadal ten rozdiel! Nepasovalo by tam to uchytenie na rám! :( Na prvý pohľad vyzerajú, ako jeden a ten istý,len v inom držiaku. :wink:
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Ozi
Příspěvky: 5
Registrován: 21 lis 2008 15:04

Re: Silentbloky motoru a převodovky (nejen u 2,3TD a 2,2DTi)

Příspěvek od Ozi »

vie mi niekto povedať ake su rozmery originalneho silentbloku motora na bečko?
Uživatelský avatar
stavitel1
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 654
Registrován: 23 čer 2008 19:51
Bydliště: okres Nitra, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky motoru a převodovky (nejen u 2,3TD a 2,2DTi)

Příspěvek od stavitel1 »

držia tie náhrady ?? a aká je hrúbka origo silentbloku teba iba tej gumy ?
skype ,, stavitel2 ,, email ,, stavitel1@azet.sk ,, 2,2dti ,, 5dv.
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Silentbloky motoru a převodovky (nejen u 2,3TD a 2,2DTi)

Příspěvek od Slaava »

Na motor? Na převodovku? Na jaký auto?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Odpovědět

Zpět na „Motory všeobecně“