Jaký motor???

whizzbang
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 11 říj 2014 11:57

Re: spolehlivost

Příspěvek od whizzbang »

já ano :grin: Říkal mi to, když mi prodával napínací lištu(k nesehnání). Prý měl auto 10 let a najel na něm 180tkm, při 270 prodával za 35 kolíků. Zcela evidentně borec, který o fronteře něco ví. Podle mě žádný z dieselů ve fronteře A není skutečně spolehlivý spolehlivý. Kdybych dnes kupoval fronteru, koupil bych asi TDS. Prý kolem 250 tis začne brát vodu a je třeba udělat hlavy... 2.3 je bohužel už tak starý, že řadu dílů se už nedá koupit a náhrada je problematická...
2.3td rv95

Okres Teplice
Uživatelský avatar
somki123
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 01 bře 2015 16:12

Re: spolehlivost

Příspěvek od somki123 »

no tak já sem auto prolezl od kol k anténě a nic sem zatím nenašel snad jen to čerpadlo ale stím se jede v pondělí takže pak mi auto mělo šlapat jak hodinky a o prázdnínách budu dělat komplet opravu všeho :grin:
frontera 2.3TD
Lukass84
Příspěvky: 4
Registrován: 14 pro 2016 21:21

Re: Jaký motor???

Příspěvek od Lukass84 »

Zdravím ať to tady pročítám jak chci a nejen toto konkrétní téma, pořád se nemůžu rozhodnout, váhám mezi 3.2iv6 a 2.2i.
Nemám z těch motorů dobrý pocit zdají se být dost problémové, samozřejmě se najde i opak a ti jedinci si to nemůžou vynachválit.
Zkušenosti z oplem nemám, vždycky jsem měl štěstí na motor preventivně se udělaly rozvody pokud bylo třeba a běžná udržba a jezdilo se.
Pokud to šlo tak sem si to opravil sám pokud ne tak servis. Třeba s náhradníma dílama se to zdá trošku složitější pokud se musí objednávat z USA na 3.2v6. A 2.2 se mi zdá poruchovější. Pořád je něco přidřené, zadřené nebo to někde klepe. A nebo zapomněl někdo napsat příspěvek na téma super pořád to jezdí :) .
Určitě mi napíšete pořádně si to tady prostuduj je tady o tom všechno, ale od té doby přibila spousta zkušeností a ty bych přivítal.
Využití bude silnice převážně, polní cesty a pole a něco málo i les, to vše za každého počasí.
Předem dík za odpovědi.
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Jaký motor???

Příspěvek od Janeš Petr »

ta auta jsou už tak letitá, že větší roli v poruchovosti hraje zacházení předchozích majitelů, než povedenost / nepovedenost konstrukční. Rozhodně nekupuj něco, kde už při koupi něco svítí na palubce, byť ti majitel bude svatosvatě tvrdit, že to je jen nějakým čudlíkem za čtyři koruny.... vem si na nákup někoho, kdo už fronteru pár let má a ví, které pazvuky jsou běžné, které nezdravé a zbytek je už jen loterie. A ještě něco - na forum choděj ti, kteří maj problém, takže vycházet podle toho s nějakou teorií poruchovosti je kravina. Ti ostatní, co na forum nechodí jezdí bez problémů, nebo je neřeší, nebo nemaj internet
Uživatelský avatar
Goauld_cz
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 670
Registrován: 09 lis 2012 11:17
Bydliště: Prostějov

Re: Jaký motor???

Příspěvek od Goauld_cz »

V6 sou konstrukčně nejspolehlivější motory, snad jedinej neduh byla zvýšená spotřeba oleje, když mělo auto víc najeto. Samozřejmě že dnes to bude spíš o štěstí na kus o kterej se předchozí majitel staral, protože se stářím můžou přijít v podstatě jakykoliv závady.
Co se týče objednávání dílů z USA, tak to paradoxně vychází levněji než u nás, nehledě na to, že tady některy díly vůbec nejdou sehnat, jedině v opel servisu, kde to stojí nesmyslny peníze.
Jako příklad můžu dat pístní kroužky, kdy mě opel řekl, že 3000kč za sadu na jeden válec. Takže krát 6 by bylo 18 000 jenom za pístní kroužky. Ještě sme to pak ověřovali jednou, protože 3k za celou sadu bych ještě dal, ale za jeden válec je to dost přehnany, ale opravdu to chtěli za jeden. Takže sem z USA objednal sadu na všechny válce za 1400kč včetně dopravy a myslím že i cla.
Mimochodem V6 se nemůže potkat, takže je i při extrémním přejetí rozvodů a prasknutí řemene nezničitelnej. Je to taky jediněj motor, kterej je adekvátně silnej na váhu auta. Ovšem síla něco stojí, takže určitě nejvíc žere, ale při klidné jízdě po silnici se dá jezdit i za 10 litrů.
Dle mýho názoru bych se vyhnul automatům, i když nejsou nijak zvlášť nespolehlivy, ale pokud chceš něco tahat, manuál bude rozumnější. Spojka z USA je taky levnější než tady.
Hlavní věc u Frontery je podívat se zespodu, jak moc a co shnije. Často Fronterám hnije kastle, což tak moc nevadí vzhledem k rámové konstrukci auta, ale právě na rám a prvky na něm je potřeba dbát zvýšené pozornosti, protože by neměly být moc orezly. Na tom je nejvíc poznat kde auto jezdilo a jestli ho majitel někdy trochu očistil od bahna. Na rámu je rozvod brzd, podtlakových a odvětrávacích trubek, ktery by taky neměly být moc orezly, někdy se to už úplně olupuje rezavýma lístkama, to je taky známka extra používání v terénu a neočištění bahna, nebo močůvky, kterou zrovna auto projelo.
Rozhodně je ale u takovyho staryho auta nutny počitat s tím, že nebude bez investic a bude potřeba některy věci vyměnit, nebo repasovat.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
Lukass84
Příspěvky: 4
Registrován: 14 pro 2016 21:21

Re: Jaký motor???

Příspěvek od Lukass84 »

Děkuji za odpovědi, mě osobně se zamlouvá spíš ta 3.2v6 ale automat ne jen manual. Nějaká ta výkonová rezerva se hodí, spíš bude problém jak říkáte narazit na nějakej slušnej motor a že to nebude jak noví to je mi taky jasný nějaká ta koroze a jiný závady co se můžou projevit dřiv nebo později s tím počítám ale to neznamená že koupím první na co narazím. Se spotřebou sem taky smířenej je mi jasný že to nebude jak 1.6, ale dvě. Nepotřebuju žádnou leštěnku to ne ale taky nejsem takovej že bych se o auto nepostaral a nebo nepoznal že někde něco není v pořádku.
Odpovědět

Zpět na „Motory všeobecně“