způsoby ohřevu chladící kapaliny

Odpovědět
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: způsoby ohřevu chladící kapaliny

Příspěvek od Janeš Petr »

Slaava píše:
Někdo to tu už dělal z rychlovarný konvice.
Kout to chtěl tělat také, nabízel jsem mu na to starou tatramatku - má to nesporné výhody, v pračce je už z výroby zadělané krom topného tělesa i čerpadlo, takže stačí jen připojit hadice a už to hřeje. ani nevím, proč z toho pak sešlo
Uživatelský avatar
Pavel Mirtl
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 729
Registrován: 15 srp 2006 21:44
Bydliště: Plzeň,Frontera B2.2DTI/99 sport RS

Re: způsoby ohřevu chladící kapaliny

Příspěvek od Pavel Mirtl »

Na Bazoši v odděl Dům a zahrada je nezávislé topení na 220v za 4000,-kč,je ton trochu starší téma ale zima před námi :mrgreen:
B 2.2 DTI sport RS 99-je minulost,nyní Suzuki grand vitara 2006 2.0 benzin.Mé moto:suzuki intruder VS800černá/chrom,příští GOLDWING 1500-1800.
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: způsoby ohřevu chladící kapaliny

Příspěvek od Janeš Petr »

to je trošku velká cena za pár kilowatové tělísko a čerpadlo z pračky. za to už koupíš pomalu bufíka - ( http://dum.bazos.cz/inzerat/12180595/Ne ... padlem.php )
Uživatelský avatar
Pavel Mirtl
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 729
Registrován: 15 srp 2006 21:44
Bydliště: Plzeň,Frontera B2.2DTI/99 sport RS

Re: způsoby ohřevu chladící kapaliny

Příspěvek od Pavel Mirtl »

Jasně ale mně tohle řeší moje potíže na Šumavě,studený starty jsou pak ve výsledku daleko dražší,a hlavně jednoduchá montáž.U bufíku to je za tolik asi jen montáž.Dal sem to jen jako variantu,taky mi to nepřišlo levný ale auto půjde do světa a topeníčko zůstává heč :mrgreen:
B 2.2 DTI sport RS 99-je minulost,nyní Suzuki grand vitara 2006 2.0 benzin.Mé moto:suzuki intruder VS800černá/chrom,příští GOLDWING 1500-1800.
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: způsoby ohřevu chladící kapaliny

Příspěvek od Slaava »

Topný těleso na 220V do auta stojí čtyři stovky (v Agrozetu), oběhový čerpadlo z 2,3TD na vrakáči tak dvě kila, pak už de jenom o to to někam nabastlit. Čtyřka je strašně moc.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Pavel Mirtl
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 729
Registrován: 15 srp 2006 21:44
Bydliště: Plzeň,Frontera B2.2DTI/99 sport RS

Re: způsoby ohřevu chladící kapaliny

Příspěvek od Pavel Mirtl »

Slaava píše:Topný těleso na 220V do auta stojí čtyři stovky (v Agrozetu), oběhový čerpadlo z 2,3TD na vrakáči tak dvě kila, pak už de jenom o to to někam nabastlit. Čtyřka je strašně moc.
Je to jen varianta,kdo chce koupí,kdo ne nekoupí,když to nahřeje vodu na potřebné stupně tak běží pouze oběh,po poklesu teploty opět hřeje.Vzhledem k tomu jak to funguje+montáž cca 15 min.Zatím ahoj. :)
B 2.2 DTI sport RS 99-je minulost,nyní Suzuki grand vitara 2006 2.0 benzin.Mé moto:suzuki intruder VS800černá/chrom,příští GOLDWING 1500-1800.
Uživatelský avatar
kubla
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 03 srp 2008 17:19
Bydliště: Tišnov (u Brna)
Kontaktovat uživatele:

Průtokové nebo blokové topení vody - na 230V

Příspěvek od kubla »

Lidičci, nemáte někdo levné řešení, jak si "přihřát" rychle vodu v okruhu? Mám Fronterku 2,2DTi. Garážuji to, ale než se dostanu do práce (10km) ani mi to nevyhřeje kabinu a motůrek taky trpí. Myslím levné - samořešení - nějaká spirála, nebo čerpadýlko nebo tak něco - buď nafocený nebo co kde jak jste kdo dělal. Poraďte. :grin:
Můžete i na v.kubica@tiscali.cz

Myslím něco http://www.tomservice.cz/eshop/eshop/el ... -4098.html, ale nevím, jak to frknout do bloku.
Opel Frontera - r.v.-1999/2.2DTI Sport Skype: kublakubla
Uživatelský avatar
pjetro
Začínající diskutér
Příspěvky: 289
Registrován: 17 čer 2009 07:58
Bydliště: Jarcová (u Valmezu)
Kontaktovat uživatele:

Re: Průtokové nebo blokové topení vody - na 230V

Příspěvek od pjetro »

Ventilátor + časový spínač... :idea:
EX Frontera A, 2.2i 16V, r.v. 1996
Mitsubishi Outlander 2003
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Průtokové nebo blokové topení vody - na 230V

Příspěvek od farmář »

je to snažší, než si myslíš. K tomu tělesu, co jsi sem dal, se v Agrozetu dá koupit ještě obal(kovová krabička), s výstupy na hadici. Napojí se to mezi spodní vývod chladiče a čerpadlo na traktoru, takže to samé analogicky na tu spodní hadici v autě. Jen bych nepoužil tenhle model na prodlužku od Remosky,ale existuje s normálním vývodem v kabelu. Ten s vidlicí bych nechal pod haupnou a v garáži jen pootevřel haupnu a zapojil do 220V, přes časový spínač.
Jinak by měl ještě existovat podobnej bazmek na 12V, coby příhřev za chodu motoru.
Další vychytávkou by bylo čidlo a relé coby spínač, protože takhle spirála nic takového samozřejmě nemá :) Něco podobného tady existuje, originál, dává se to do aut pro provoz nahoře na severu a v horách, ale cena je někde jinde, takže domácí tvořivosti se meze nekladou! :)
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Průtokové nebo blokové topení vody - na 230V

Příspěvek od Slaava »

kubla píše:Lidičci, nemáte někdo levné řešení, jak si "přihřát" rychle vodu v okruhu?
Přesunul sem ti to do tématu, kde se to už řešilo, tak si pročti co tu je a můžeš směle špekulovat dál.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
kubla
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 03 srp 2008 17:19
Bydliště: Tišnov (u Brna)
Kontaktovat uživatele:

Re: Průtokové nebo blokové topení vody - na 230V

Příspěvek od kubla »

farmář píše:je to snažší, než si myslíš. K tomu tělesu, co jsi sem dal, se v Agrozetu dá koupit ještě obal(kovová krabička), s výstupy na hadici.
A nemůžeš hodit odkaz na ten obal, nemůžu nikde objevit ...
Opel Frontera - r.v.-1999/2.2DTI Sport Skype: kublakubla
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: způsoby ohřevu chladící kapaliny

Příspěvek od Slaava »

Půjdu tenhle tejden přes Agrozet, tak se kouknu a vyfotím ti to. Já to tam sice minule neviděl ale třeba sem měl vlčí mlhu.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
kubla
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 03 srp 2008 17:19
Bydliště: Tišnov (u Brna)
Kontaktovat uživatele:

Re: způsoby ohřevu chladící kapaliny

Příspěvek od kubla »

Slaava píše:Půjdu tenhle tejden přes Agrozet, tak se kouknu a vyfotím ti to. Já to tam sice minule neviděl ale třeba sem měl vlčí mlhu.
Klidně bys to mohl celé koupit a poslat - Nimrod mě dobře zná, zaplatím a něco za ochotu přidám :)
Opel Frontera - r.v.-1999/2.2DTI Sport Skype: kublakubla
Uživatelský avatar
Pavel Mirtl
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 729
Registrován: 15 srp 2006 21:44
Bydliště: Plzeň,Frontera B2.2DTI/99 sport RS

Re: způsoby ohřevu chladící kapaliny

Příspěvek od Pavel Mirtl »

Pavel Mirtl píše:
Slaava píše:Topný těleso na 220V do auta stojí čtyři stovky (v Agrozetu), oběhový čerpadlo z 2,3TD na vrakáči tak dvě kila, pak už de jenom o to to někam nabastlit. Čtyřka je strašně moc.
Je to jen varianta,kdo chce koupí,kdo ne nekoupí,když to nahřeje vodu na potřebné stupně tak běží pouze oběh,po poklesu teploty opět hřeje.Vzhledem k tomu jak to funguje+montáž cca 15 min.Zatím ahoj. :)
Minus 26 stupňů C,ohřev 220V,zapnuto cca 2 HOD,3 x protoč a pak podržet a šlape jako švýcary.Oproti normálním díslákům ostuda avšak pro fronteru vítězství.Bez ohřevu který jsem jako hotový zakoupil za cca 4 000,- bych byl v prdeli.Tak ahoj Kamarádi,nebastlím-jezdím :mrgreen:
B 2.2 DTI sport RS 99-je minulost,nyní Suzuki grand vitara 2006 2.0 benzin.Mé moto:suzuki intruder VS800černá/chrom,příští GOLDWING 1500-1800.
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: způsoby ohřevu chladící kapaliny

Příspěvek od Slaava »

Tvoje volba. Já to navrhoval jako variantu jak zbastlit, jezdit a ještě ušetřit.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Odpovědět

Zpět na „Motory všeobecně“