Chlazení motoru, přehřívání, dochlazování po zátěži, úpravy

Odpovědět
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2284
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Chlazení motoru, přehřívání, dochlazování po zátěži, úpr

Příspěvek od palo frontera » 13 lis 2014 17:24

Uz sa to tu na 2,5ke riesilo. Skus pohladat tu: viewtopic.php?f=7&t=4431
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech

radar.2003
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 16 srp 2014 15:56
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení motoru, přehřívání, dochlazování po zátěži, úpr

Příspěvek od radar.2003 » 13 lis 2014 21:15

palo frontera píše:Uz sa to tu na 2,5ke riesilo. Skus pohladat tu: viewtopic.php?f=7&t=4431
to jsem četl už předtím, ale nic moc tam není, např. favorit mám čidlo budíku v domku termostatu a spínač větráku v chladiči skoro dole, zkusím to prdnout do domku termostatu a uvidíme
Frontera 2.5 TDS long 1997

Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2284
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Chlazení motoru, přehřívání, dochlazování po zátěži, úpr

Příspěvek od palo frontera » 14 lis 2014 16:44

Do komory termostatu by som dal cidlo len pre teplomer, aby meralo aktualnu teplotu vody pretekajucu cez hlavy motora (pri dodatocnej instalacii pridavneho teplomera pokial origo ukazuje hociako). Termospinac by so dal asi niekde na chladic, aby spinal vetrak pri zvysenej teplote vody v chladici, kedy sa uz nestiha ochladzovat naporom vzduchu pripadne v terene. Ale mozes ho skusit aj na komorou termostatu a uvidis co to bude robit a kedy pri akej teplote ti ho zopne. Hlavne si to odsleduj potom. Na telese termostatu je miesto (naliatok) kde by sa nieco take dalo nainstalovat ( obrazok som niekde pridaval pred casom).
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech

Uživatelský avatar
pida3.2v6
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 571
Registrován: 21 led 2011 17:59
Bydliště: Dlažov-někde u Šumavy

Re: Chlazení motoru, přehřívání, dochlazování po zátěži, úpravy

Příspěvek od pida3.2v6 » 05 kvě 2016 19:40

netušíte někdo kolikawatovej je ventilátor/y na 2,2 dti ?
Frontera B 3,2 V6 ,r.v.2000,246 000 km,manual,dlouhá,LPG,pera + 7 cm + prodloužený Rancho RS 5000,rozšířená +3+3 cm,protektory Colway C Trax MT 245/70 R16

Uživatelský avatar
Goauld_cz
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 606
Registrován: 09 lis 2012 11:17
Bydliště: Prostějov

Re: Chlazení motoru, přehřívání, dochlazování po zátěži, úpravy

Příspěvek od Goauld_cz » 06 kvě 2016 15:28

Origo nevím, ale novej v náhradě má 220W, takže 110W jeden větrák.
Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI

Aijgor77
Příspěvky: 2
Registrován: 02 pro 2017 15:39

Re: Chlazení motoru, přehřívání, dochlazování po zátěži, úpravy

Příspěvek od Aijgor77 » 29 kvě 2018 11:44

Chladic na 2.2i B pasuje aj z 3.2i

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host