Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Vše o motoru C24NE
ladaBMW525
Příspěvky: 8
Registrován: 22 led 2011 18:36

Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od ladaBMW525 »

Čau má někdo zkušenost s LPG značka STAG 4 300 , sekvenční LPG. Zajímalo by mne jestli je to kvalitní systém, jestli jej někdo má, chtěl bych nahradit své stávající jednobodové LPG tímto sekvenčním. Mám Fronteru 2,4i rok 93 dlouhá

sada sekvenčního vstříkování LPG STAG 4 300 vhodná pro všechny 4 válcové vozy
Sada obsahuje:

- řídící jednotku
- konektory na benzínové vstříkovače (BOSCH)
- přepínač s indikací hladiny plynu v nádrži
- snímač tlaku a podtlaku (MAP senzor)
- čidlo teploty plynu
- čidlo teploty reduktoru
- snímač hladiny plynu v nádrži s kabelem
- drobný montážní materiál (sponky ...)
- filtr plynné fáze
- vstřikovací lišta Valtek 3 ohm
- reduktor AT-09 Alaska do 135 kw
- bzučák
- software
- schéma zapojení
Uživatelský avatar
Tom
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 18 pro 2006 09:29
Bydliště: Trutnov, Frontera 2.4i LPG

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od Tom »

Hele nevím proč to chceš měnit. A dle dotazu asi sám. Tak to těžko sám zapíšeš do TP. Brácha má stag 300 asi rok ve 4l a tam to nefunguje. Nedokáže to otevřít vsřik nad 25ms. Ted to řeší s plynařem. Do těhle našich pleček se to už asi ani nevyplatí dávat. Nech si seřídit to co tam máš.
Uživatelský avatar
Rom.Honda
Začínající diskutér
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2009 19:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od Rom.Honda »

mám Stag 300-6 v Passport 3.2 V6, najeto cca 60t km a není problém, preventivně mi po necelém roce měnily gumičky ve vstřikovačích (asi 50,- Kč /ks), sice je to Made In Poland, ale prý se to bez problémů seřizuje a servisuje, filtry stojí pár korun
Honda Ridgeline 3.5 Vtec r.v. 2006 , Jeep Cherokee XJ 2.1 TD 1993 ... dříve Honda Passport 3.2 V6 LPG 2001
ladaBMW525
Příspěvky: 8
Registrován: 22 led 2011 18:36

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od ladaBMW525 »

Tom píše:Hele nevím proč to chceš měnit. A dle dotazu asi sám. Tak to těžko sám zapíšeš do TP. Brácha má stag 300 asi rok ve 4l a tam to nefunguje. Nedokáže to otevřít vsřik nad 25ms. Ted to řeší s plynařem. Do těhle našich pleček se to už asi ani nevyplatí dávat. Nech si seřídit to co tam máš.
Byl jsem u plynaře na seřízení, protože plyn začal stávkovat a někdy jde a někdy ne. Sám se přepíná kdy se mu chce na benzín i na plyn. Nejde tomu poručit. Mám 2možnosti buď komplet novou elektriku plynu plus membrány (mám spotřebu 25až30l/100km plynu) nebo koupit kompletní nové sekvenční LPG STAG 300 za 8500kč plus cenu montáže. Proto zvažuji která varianta bude lepší a výhodnější. Investoat do starého nebo nechat namontovat nový LPG.
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od farmář »

hm. Ta spotřeba je vražedná, opravdu asi reduktor v prdeli. Membrána a těsnění. Pokud to předtím chodilo dobře, asi bych to jen opravil. To je na palici....já mám spínané otáčkami (nějakej středomořskej Ital, nepochopí, že 2tis.otáček v lednu je humorná hranice pro přepnutí ) ale to přepínání bude spíš v přepínači, to není taková darda,ne? Pokud by to byla řídící jednotka plynu, máš pravdu, že moc dobrého ti tam nezbylo a sekvence je sekvence.
Byl tu snad nějaký dotaz proč to měnit....už jen kvůli spotřebě a zpětným šlehnutím, lepšímu přepínání a podle mne menší náchylnosti na moc studenej plyn bych byl pro.

Mám taky řízenej monovstřik pro V6 a mezi námi, pokud je dobrej tlak plynu (zima škodí) tak není poznat rozdíl od benzínu, kromě vyšší spotřeby. 9-10 benzín, 11-14 plyn.
Přemýšlel jsem o tom válcovém doohřevu již plynného LPG v nízkotlaké části, ale asi má smysl popřemýšlet rovnou o sekvenci. Ta má žrát jako vyšší průměr benzínu.... Logická úvaha....4x18=72Kč na sto km, krát 30tis. km ročně, 21600 Kč ročně. Myslím, že si to taky pořídím, hoši.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od Žanek »

Farmáři u 2,4 jsem měl LPG klasiku a žrala do 13l plynu a na dálky 11 litrů. U 2,2 mám sekvenci a jezdím v létě za 13-14 litrů plynu a je jedno na jakou štreku. Obě auta jsou stejně přizvednutý a pneu taky +-. Velká nevýhoda klasiky je fakt to přepínání jen otáčkama.
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od farmář »

no co jsem tak slyšel sekvence žerou míň. Kdyby to byly jen 2 litry, je to půlka předešlé cifry. Zatím mi to dost chlastá :)
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Rom.Honda
Začínající diskutér
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2009 19:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od Rom.Honda »

mě to žere o max. litr až dva víc plynu než benzínu,
jediné s čím mám teď problém když hodně mrzne je to, že se mi to při prudším přidání, hlavně s vlekem, přepne na benzín ... a nejsem schopnej dojet na seřízení
ale jakmile se teplota přiblíží k nule je po problému ...
Honda Ridgeline 3.5 Vtec r.v. 2006 , Jeep Cherokee XJ 2.1 TD 1993 ... dříve Honda Passport 3.2 V6 LPG 2001
Uživatelský avatar
Tom
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 18 pro 2006 09:29
Bydliště: Trutnov, Frontera 2.4i LPG

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od Tom »

No to je právě ten problém, že to nedokáže otevřít vstřiky na dýl jak 25ms. To přepínání je schválně od jednotky a seřídit to nejde. V létě to jakš takš funguje, ale jak začne mrznout tak to nejede.
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od farmář »

nebude to tím, že to vyhodnotí díky špatnému přísunu plynu nedostatečnost a přepne? mám nádrž jen místo rezervy a tak beru často a sem tam se stane, že naberu někde, kde ušetřili za propan a je víc butanu a opravdu to v mrazu je znát. Pak se to chová, jako když dochází.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Tom
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 18 pro 2006 09:29
Bydliště: Trutnov, Frontera 2.4i LPG

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od Tom »

Nene prostě tahle jednotka neni stavěna na velky obsahy (stag 300). S tou kvalitou plynu to teda taky trochu souvisí. Max délka vstřiku plynu je 25ms a když chce motor delší dobu vstřiku, tak to připíná na benzín. Bohužel ted v zimě je to u toho 4l skoro pořát, teda když s tim jedu já. Brácha má lehčí nohu tak s tim nějak jezdí. Měli jsme podmínku aby to při jízdě na lpg vypínalo benzínové čerpadlo. No a když tomu naložim tak to přepne na benzín to chvíly trvá než to dotlakuje a začne se hádat lpg s benzínem. Výsledek je ztráta tahu. Musím uplě ubrat aby se to vzpamatovalo. Je to príma při předjíždění. V úterý to vezu k plynaři a uvidím co s tím pořeší.
pavel.zaj
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 10 zář 2010 21:22
Bydliště: Opava Podvihov, Vuz Frontera A 2.4 dlouha,LPG sekvencni r.v. 93

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od pavel.zaj »

Ja mam taky sekvenci a pod 16l. plynu se nevlezu. Kola jsou dofoukana, zadne nepribrzduje. Mam penu MT, ale ze by to udelalo 2,5 l. navic ?. Lambda je vymenena, ale obsas se mi rozsvici a zase hasina oranz. kontrolka , kod 13 lambda bez napeti. Dneska jsem zkousel merakem merit vstup z lambdy, chodilo to od 0,37-0,9 V. Na omeze mam klasicke stare LPG, tam se mi taky oranz.kontrolka rozsvici a hasina, ale spotreba je jinde okolo 10 l. NImrod tady psal, ze oranz.kontrolka se muze u nekterych typu LPG rozsvicet a hasinat a vse je v poradku. U stareho systemu si clovek prida nebo ubere bohatosti, u sekvence ma smolika. Zkusim jeste zajet za plynarem at mi to trochu stahne. Co s tou spotrebou udelat uz fakt nevim. Ostatni jezdi za 13,5 l. plynu se starym systemem a u me sekvence za 16.

P.
Uživatelský avatar
Rom.Honda
Začínající diskutér
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2009 19:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od Rom.Honda »

Tom : pravda je, že na německý plyn to téměř nedělá ...

pavel.zaj : za 16l jezdím s 3.2kou s plaťákem na auta
Honda Ridgeline 3.5 Vtec r.v. 2006 , Jeep Cherokee XJ 2.1 TD 1993 ... dříve Honda Passport 3.2 V6 LPG 2001
pavel.zaj
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 10 zář 2010 21:22
Bydliště: Opava Podvihov, Vuz Frontera A 2.4 dlouha,LPG sekvencni r.v. 93

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od pavel.zaj »

Tak to je asi jina kava - honda versus stary opel (tusim jeste rekord mel ten motor 2.4 asi s karburatorem).
Ale ja na to prijdu, proc ostatni maji spotrebu 13,5 a ja 16. Pak se ozvu.

P.
Uživatelský avatar
Tom
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 18 pro 2006 09:29
Bydliště: Trutnov, Frontera 2.4i LPG

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od Tom »

Hele ono taky zaleži jaky maš gumy, jestli jezdíš dálky a tak. Ja ted přes zimu mam připlé volnoběžky, zimáky 255, většinou cesty tak do 10km po městě, občas vojezk. A přez zimu při dlouhodobé spotřebě je to 18-19lpg. Mě příde že většinou každej uvádí tu nejlepší spotřebu co kdy dosáh, ale realita je jinde.
Odpovědět

Zpět na „2.4i 8v“