Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Vše o motoru C24NE
honza2000
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 15 říj 2011 19:09

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od honza2000 »

bez komentáře--horší místo asi není--čili řešení AGC na hov.no..je to sice montážně jednoduší než do víka na čerpání benálu, no co si budeme povídat..v zimě více než na hov.no., pumpař nadává ať si to majitel "oseká"..a chudák řidič je obden na umývárnu.při každým čerpání... :mrgreen:

Pozn: Honza2000
Foto čerpacího otvoru v nárazníku na místě zástěrky pravého zadního kola --mazáno adminem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
/Takhle jsou ty příspěvky opravdu víc pochopitelný.. :mrgreen: ./
Naposledy upravil(a) honza2000 dne 05 pro 2011 22:56, celkem upraveno 3 x.
honza2000
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 15 říj 2011 19:09

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od honza2000 »

trochu rozdíl, zvlášť při záruce 150tis nebo 3 roky..na vstřikování, než binec ACG...

Pozn.. Honza2000
upraveno../zde foto mazáno admin..-:-)....-původní obr alfa V6+ lišta Valtec./ :mrgreen:
Naposledy upravil(a) honza2000 dne 03 pro 2011 20:50, celkem upraveno 1 x.
honza2000
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 15 říj 2011 19:09

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od honza2000 »

Jinak dost slušnej reduktor na cca 22O-250 kW stojí okolo 2tis-- stíhá v pohodě i vysokootářkovej provoz i třeba ve V8 .
reduktor bývá nejslabší článek..radši vždycky větší reduktor, kterej to dokáže nakrmit--to je základ.
v druhý řadě jsou vstřiky
..slušnej solo vstřik stojí jinak od HL-propanu cca 450,-, lišta 4 vstřiků cca 1800..není co řešit..kvůli tomu bych teda celej plyn rozhodně nepřetahoval..,až na třetím místě je jednotka--
Důležitá jednoduchá otázka při kolísání je taky vždycky--kdy byl měněnej plynovej fitr...
honza2000
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 15 říj 2011 19:09

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od honza2000 »

K tomu chování sekvence LPG v autě..--banální ale pořád dokola se opakující situace..

..často se jen podceňují "LPG-svíčky".... spousta uživatelů přestavby na LPG je samozřejmě "přirozeně chytrých" a nic takového neuznává a cpe tam "cokoli" podle "vlastního úsudku"...ale...napětí pro zápal směsi LPG je při stejné svíčce + vzdálenosti elektrod větší než u benzínové směsi ,ono to logicky souvisí s fyzikálními vlastnostmi směsi -- protože holt mezi elektrodami je konkrétní prostředí.+ následná teplota hoření směsi je vyšší...LPG svíčka má mimo jiné elektrody BLÍŽ a SNÁŠÍ /alespoň podle deklarace svého výrobce :mrgreen: / vyšší teplotu --tedy riziko vypáleného izolátoru a jeho odrobování do válce by mělo být výrazně menší...při koupi 2.2i s LPG byly ve válcích NGK BKR5EK, okamžitě vyměněny prozatím nouzově za Brisk Silver DR15YS, než si seženu NGK LPG pro FRontu za "rozumnou cenu" z Británie..
I Brisk Silver jedou líp než ty celkem slušné NGK..samozřejmě, že životnost Silverů je cca okolo rozumných 10táců../ale přístup na svíčky ve FRontě je bez problému a deset minut a 56,- /kus není určitě problém/...


Čili někdy místo složitého a záhadného "LAZENÍ"sekvence prostě ...STAČÍ TAM DÁT TY LPG SVÍČKY a NEPŘESTAVOVAT hned NA "JINOU SADU".. :mrgreen:
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od vlado007 »

LPG niako extra nerozumiem, ale jedine co viem ze pokial ma motor VW 1,2htp alebo 1,6 namontovany plyn u nas, tak sa tam davaju sviecky normalne a tak isto sa menia po 60 tis. Proste klasicky ako keby tam plyn nebol.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
mirek101
Začínající diskutér
Příspěvky: 412
Registrován: 22 lis 2010 20:06
Bydliště: Holomocko

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od mirek101 »

Proč ne Brisk Silver DR17YS :?:
A 2,2i,Long,100Kw,1995,LPG,AVM,rozšířená 3+3 Trip racing,zvednutá +10MaxT,+5Bodylift,tlumiče ProComp+5,Snorchel,GoodYear Wrangler MT 33x12,5 R15,BF Goodrich AT 245x75 r16,rám,nášlapy,samosvor,hubcuk 4t,Stihl 440MS,lopatka,pajzr,UAZ 469/1974,777 667 094
honza2000
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 15 říj 2011 19:09

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od honza2000 »

vlado007
1.LPG niako extra nerozumiem, ale jedine co viem ze pokial ma motor VW 1,2htp alebo 1,6 namontovany plyn u nas, tak sa tam davaju sviecky normalne a tak isto sa menia po 60 tis. Proste klasicky ako keby tam plyn nebol.

mirek101 » sob pro 03, 2011 10:42 pm
2.Proč ne Brisk Silver DR17YS
..............................................
Když mohu pro stejný typ jiskřiště a rozměr závitu použít "studenější" svíčku , --15--/líp odvádí teplo, lépe má míň izolátoru ve spalovacím prostoru/ tak to udělám,..u levné svíčky je to alespoň jakýž takýž sichr..

..jinak třeba tady je obrázek Bosche po 50tis---2mm mezi elektrodama, pro plyn naprostá hrůza..
popraskaný izolátory u benálovýho Densa, atd. nejsou žádná výjimka ..Rozdíl teploty plamene benzínu a LPG je citelný :-(
Druhá věc je velikost nutného napětí pro přeskok jiskry na třeba takhle opálený benálový svíčce "Bosch" se vzdáleností elektrod 2mm jako na obrázku..
To cukání je naprosto nevyhnutelný..LPG potřebuje o dost vyšší napětí za těhle okolností..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) honza2000 dne 04 pro 2011 11:52, celkem upraveno 3 x.
honza2000
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 15 říj 2011 19:09

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od honza2000 »

tady jsou grafy zapalovacího napěrí pro jednotlivé svíčky--tady je konkrétně řada Brisk---kvůlivá těm diskutovanejm levnejm Silverům..
výhodou je neoddiskutovatelně nejnižší zapalovací napětí, který do 10tis km je opravdu super..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) honza2000 dne 04 pro 2011 00:40, celkem upraveno 1 x.
honza2000
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 15 říj 2011 19:09

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od honza2000 »

tady je k tomu legenda
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
honza2000
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 15 říj 2011 19:09

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od honza2000 »

Pro zajímavost tady jsou ty benálový NGK/vpravo/BKR5EK a Silvery DR15YS...citelně větší izolátor u NGK je citelně větší riziko při použití benálové svíčky na LPG--ta šance, že se keramika časem uhřeje a při velkém nájezdu kilometrů se může projevit prasklinka i u tak kvalitního výrobce tu pořád je..
Čím míň izolátoru ve spalovacím prostoru, tím míň rizika popraskání..tím nechci vůbec tvrdit, že tyhle NGK dělaly nějakej problém, vůbec necukaly,
nebo že by NGK byla špatná značka.., nejsem blázen.. :mrgreen:
ale z téhle dvojice --na Silvery to jde líp..:-)
obr.
Brisk Silver DR 15YS
NGK BKR5EK
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
mirek101
Začínající diskutér
Příspěvky: 412
Registrován: 22 lis 2010 20:06
Bydliště: Holomocko

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od mirek101 »

Zajímavé dám teda ty 15ky,vypadá že Tě to baví dík za info :grin:
A 2,2i,Long,100Kw,1995,LPG,AVM,rozšířená 3+3 Trip racing,zvednutá +10MaxT,+5Bodylift,tlumiče ProComp+5,Snorchel,GoodYear Wrangler MT 33x12,5 R15,BF Goodrich AT 245x75 r16,rám,nášlapy,samosvor,hubcuk 4t,Stihl 440MS,lopatka,pajzr,UAZ 469/1974,777 667 094
Uživatelský avatar
Sergio
Začínající diskutér
Příspěvky: 193
Registrován: 10 srp 2009 18:16
Bydliště: Lovosice-Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od Sergio »

Mám LPG (ne frontera) a Brisk LPG bych si tam nikdy nedal , můj plynař je při servisu hned mění za benálový NGK a nikdy sem na ně neslyšel dobrýho slova :|
i když můžeš mít třeba jiný zkušenosti, moje volba je NGK :wink:
Roman, Frontera dlouhá 2,5Tds, r.v. 97, zvedlá +5cm zadek a 4cm předek, 31x10,5 R15
Ve 190 tkm smrt motoru. Nyní BMW :-)
honza2000
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 15 říj 2011 19:09

Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční

Příspěvek od honza2000 »

Bohužel--ve Fronteře jdou ty LPG Brisky líp než benálový NGK.. :-( vlastní zkušenost -viz výše
Odpovědět

Zpět na „2.4i 8v“