Jaké LPG do 2.2
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Jaké LPG do 2.2
pouhé pozorování. Na benál dojedu studenej o 2km dál. Zapínanej je u mne sice otáčkama (debilní italskej system někde od moře evidentně), ale zapínám ho až za vsí, vypozorovanej ohřev.pavel.zaj píše:vsiml jsem si tady par zajimavych prispevku, o kterych jsem nevedel. 1, auto s LPG rychle topi - z jakeho duvodu, je pro to nejake technicke vysvetleni ? a druhy bod, ze se vice spini olej. Ja jsem si zatim ani jedineho nevsiml, mozna to je tim, ze jsem to nijak neporovnaval.
P.
Možná je to dané oktany. Co já vím?
Tak zabordelení motoru bylo šílené. Ale pravdou je, že Audi V6 žere olej, popravdě na můj vkus moc. Když manuál od vozu hlásá, že spotřeba jeden litr na 1000km!!!!! je ještě normální, při intervalu výmeny 10tis. km ho mám v podstatě skoro 2x vyměněný provozem
http://www.petrol.cz/alternativa/clanek.asp?id=13951
Koukám, že i LPG má svoji "kauzu LTO"
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
premiova znacka Audi
nuz darmo.....premiova nemecka znackafarmář píše:Tak zabordelení motoru bylo šílené. Ale pravdou je, že Audi V6 žere olej, popravdě na můj vkus moc. Když manuál od vozu hlásá, že spotřeba jeden litr na 1000km!!!!! je ještě normální, při intervalu výmeny 10tis. km ho mám v podstatě skoro 2x vyměněný provozem
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- tirlin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 208
- Registrován: 21 čer 2009 18:39
- Bydliště: NOVÝ JIČÍN
Re: Jaké LPG do 2.2
Ty Sherpo, v té audině musí být chyba, před fropnterou jsem měl taky quattro a jezdil jsem sní jak závodník - asi to znáš, když to auto umí, ale olej to nebralo, jen na pravidelnou výměnu. Manuály kecaj, bo se jistí výrobce, mrkni se na Opel Astra a tam ty hovada napsaly, že to žere až 1,6 na 1000 km, no to by pak v uvozovkách mohl majitel měnit jen filtr protože by to byl průtokový ohřívač.
Frontera Béčková dlouhá 2.2 litrová nafová 2001 vyrobená černá =Nový Jičín=
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Jaké LPG do 2.2
kterej motor jsi měl?
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké LPG do 2.2
no skor to vyzera ze pri beznom jazdeni by sa ani ta vymena filtra nedala stihat nacastirlin píše:...že to žere až 1,6 na 1000 km, no to by pak v uvozovkách mohl majitel měnit jen filtr protože by to byl průtokový ohřívač.
spotreba 1.6l to je ako motor spred 30 rokov.....alebo wankel ....
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- tirlin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 208
- Registrován: 21 čer 2009 18:39
- Bydliště: NOVÝ JIČÍN
Re: Jaké LPG do 2.2
pro Farmáře A4 3lítr quattro 2004 - byla to super stíhačka, ale padla staršnou bouračkou 2x na kufr, jednou jsem to zpravil za nekřesťanské prachy a do roka mi jí naprali zase na křížovatce zezadu tak, že jsem šibnul auto před sebou. Ještě to šlo opravit, ale musel jsem to prodat, přiznám, nebylo to čestné, ale co mi zbylo, potřetí jsem už to nechtěl zažít. Teď jsem ve fronteře trochu klidnější, že to neodnesu na zdraví, když to do mne zase někdo napálí.
pro Sherpu - na fakt mi to bylo taky divný, ale když mi chlapi ukázali ten manuál, tak jsem žasl. Došlo na to právě, když blbnul kolegovi motor, šel do servisu, oni mrkli do servisní knížky a ukázali mu, že tam nemá dopsáno pravidelné dolejvání, tak na ně čuměl, co blbnou, tak mu zase oni ukázali manuál´, kde to je napsané a řekli mu, že to bude jeho chyba a bude to hodně peněz, a to ani nezvedli kapotu - no prostě servis Opel. Takový alibismus si snad nedělá ani církev.
pro Sherpu - na fakt mi to bylo taky divný, ale když mi chlapi ukázali ten manuál, tak jsem žasl. Došlo na to právě, když blbnul kolegovi motor, šel do servisu, oni mrkli do servisní knížky a ukázali mu, že tam nemá dopsáno pravidelné dolejvání, tak na ně čuměl, co blbnou, tak mu zase oni ukázali manuál´, kde to je napsané a řekli mu, že to bude jeho chyba a bude to hodně peněz, a to ani nezvedli kapotu - no prostě servis Opel. Takový alibismus si snad nedělá ani církev.
Frontera Béčková dlouhá 2.2 litrová nafová 2001 vyrobená černá =Nový Jičín=
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Jaké LPG do 2.2
moc moderní, staré V6 jsou prostě jinde, já měl dost Japonců, Italy, žabožrouty, Amíka, ale tohle mě dostalo
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- tirlin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 208
- Registrován: 21 čer 2009 18:39
- Bydliště: NOVÝ JIČÍN
Re: Jaké LPG do 2.2
V benzínu jí dělají s 3,2 a to už je fičák, byla to skvělá závodnička, jen to víceprvkové zavěšení přední nápravy, ten hliník to prostě nedal. Je to stavěné na hladké cesty, super jízdní vlastnosti, ale moravskoslezký kraj a speciálně Ostrava - její cesty jako tankodrom a tramvajové pásy tomu dávaly zabrat. Naštěstí to mají tak vymyšlené, že koupíš za litr nové rameno, sundáš kolo a vyměníš, je to za hoďku hotové a za pár měsíců se zase vymlátí jiné-děkujeme naším cestářům a obcím za zábavu. Jaké ty máš stím zkušenosti?
Frontera Béčková dlouhá 2.2 litrová nafová 2001 vyrobená černá =Nový Jičín=
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Jaké LPG do 2.2
zprdelené....minimálně pravé horní přední je v prčicích. Nebylo nic moc ale pak pár děr a je v háji zeleným.
Alu mělo být ale nahrazeno někdy 03 vejš ne? jenže se vyserou ty silenty a čepy.
Kamarád má 3,2FSI v A6 s grilem. Asi rok starou. Předtím měl ten model předtím,asi jsem ji od něj měl vzít. A4 neoplývá vzadu místem. Ani náhodou.
Alu mělo být ale nahrazeno někdy 03 vejš ne? jenže se vyserou ty silenty a čepy.
Kamarád má 3,2FSI v A6 s grilem. Asi rok starou. Předtím měl ten model předtím,asi jsem ji od něj měl vzít. A4 neoplývá vzadu místem. Ani náhodou.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- tirlin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 208
- Registrován: 21 čer 2009 18:39
- Bydliště: NOVÝ JIČÍN
Re: Jaké LPG do 2.2
Vzadu ještě pro mrňouse, ale ten kufr je masakr, alespoň u 4, že ta audina si zakládá pořád na těch limuzínových kufrech? Přes to víko tam něco nacpat je umění a pak se k tomu po cestě na dovču dozadu zase prokousat opětovná chuťovka. Ještě že ve škodovce byli chytřejší, když dělalo oktávku. Asi se ale na to psaní tady vyprdnu, protože to není věcné o oplu a zas to někoho nasere a pošle mne zas na týden na lyže (banán). Ale přiznám ti že R8 se jim za ty prachy fakt povedlo. Je vidět, že koupit Lambo byl pro ně a vlastěn i záchranu lamba výborný tah. Spojení těchto dvou fabrik budou vycházet fakt unikáty, nedávno jsem viděl, že už mají v přípravě oživejí původní legendy quattro a vypadalo to fakt dobře.
Frontera Béčková dlouhá 2.2 litrová nafová 2001 vyrobená černá =Nový Jičín=
- Halca
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 14 led 2010 18:12
- Bydliště: Holešov/Praha Břevnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké LPG do 2.2
Vidím, že tady už je každý šťastným majitelem sekvence, tak přidám zkušenost z klasické nasávačky s lambda regulací (Tartarini G97Se).
LPG je v autě cca poslední 10 let, semnou jezdí dva roky (cca 60tisk km). Ikdyž jde o předpotopní záležitost, tak slouží dobře. Výkon je naprosto srovnatelný s benzínem, dobře to jezdí i v zimě, kombinovaná spotřeba není ani o 2 litry větší než s benzínem (jezdím spíš s volnou nohou naplynu , s lehčím autem a vejdu se bezpečně pod 10l/100km ). Zásadním předpokladem je ale mít čistý reduktor, v pořádku membrány, protizášlehovou klapku a hlavě lambdu a sání. Nasávačka je co do pořizovací ceny výrazně levnější, ale faktem je, že to už nikde nechtějí moc stavět. S nasávaným LPG jsem i přes několik zádrhelů spokojený a do sekvence bych kvůli zeně a stáří auta nešel.
Jako největší nevýhodu nasávání vidím jeho (ne)bezpečnost. Pokud se zanedbá údržba, tak se snadno stane, že plyn utíká z netěného sání, směs se stane přehnaně bohatou kvůli horší lambdě nebo se ochudí (KO membrána nebo kal v reduktoru). Oba případy mě už potkaly, ten první vedl k nekontrolovaným zpětným zášlehův, drůhy zase podpaluje ventily (spotřeba klesla na cca 6,5l/100km ). ŘJ na C24NE si to dlouho nevšímala. Když si to šlehle, tak to buď chytí klapka nebo se v horším případě potrhá/vyletí hadice sání, což není v koloně nebo ve 130km/h na dalnici nic příjemného. Od doby co měním každých 12-15tis km membránu reduktoru, stejně tak svíčky a mám v pořádku lambdu však jezdím bez problémů.
Nasávené LPG má tzv. "haluz" stavy, které nelze odstranit ani sebelepším seřízením (holt fyzika). Pokud se s tím jede brzda/plyn, má motor malinko horší dynamické vlastnosti. U mě se to projevuje tak, že když nechám auto dloho bublat kolem 2000ot (jízda z kopce) a hodně přidám, tak to se to do 3000ot šplahá vlažněj. Naproti tomu když se mi stalo, že jsem se vlekl na 2ryhl. v 3500ot za autobusem, pak zastavím, dám za jedna plný, že ho předjedu a málem jsem se z toho připos**al... zkrátka je tam hysterze membrány, se kterou se musí počítat. Pak jsou stavy, že člověk vyřadí v pravotočivé zatáčte 360° sjez z nadjezdu a dole mu auto chcípne tím, jak se membrána vytáhne do strany a směs je moc chudá.
Musím potvrdit, že je pravda, že auto s LPG trochu méně topí. Není to nic hrozného a v letních kolonách mi to přišlo spíš k užitku. Naproti tomu není pravda, že by se s nasávačkou nedalo jezdiz v zimě hned po startu. Je to jenom otázkou naprogramování (což je většinou docela jednoduché, stáhle se program z netu, udělá kabel a jde se na věc) a subjektivě to jede slušně. Ale jízda se studeným motorem na LPG je podle mě zhovadilost. Dřív jsem to taky dělal a jednou se mi podařilo dostat auto do stavu, kdy jsem po startu v -18°C natáhl do motoru LPG, zamrzly mi vstřikovače benzínu a LPG náhle došlo.. a pak babo raď. Určitě by se to ale dalo obejít předehříváním chladícího okruhu.
Jinak moje aktuální zkušenost po generálce motoru ve 250tis je taková, že při správném nastavení LPG motor prostě neničí. Ikdyž se k autu předchozí majitel moc dobře nechoval, motor vypadal zevnitř jako každý jiný. Původní ventily rozhodně nebyly podpálené a zakarbonování minimální. Prostě dřív než stihlo LPG podpálit ventily tak se vytahal rozvoďák a ty ventily se ohly. Jen s tím olejem nemůžu moc soudit. Nevím kolik majitelů předemnou ten olej nevyměnilo, ale ten hnůj co tam byl nalitý mě pronásleduje i po výplachu..
Myslím, že výběr nasávačka(s lambda regulací) x sekvence je prostě jen otázkou peněz. Pokud se v tom nehodláš sám hrabat doma, tak sekvence vede ve všech ohledech.
LPG je v autě cca poslední 10 let, semnou jezdí dva roky (cca 60tisk km). Ikdyž jde o předpotopní záležitost, tak slouží dobře. Výkon je naprosto srovnatelný s benzínem, dobře to jezdí i v zimě, kombinovaná spotřeba není ani o 2 litry větší než s benzínem (jezdím spíš s volnou nohou naplynu , s lehčím autem a vejdu se bezpečně pod 10l/100km ). Zásadním předpokladem je ale mít čistý reduktor, v pořádku membrány, protizášlehovou klapku a hlavě lambdu a sání. Nasávačka je co do pořizovací ceny výrazně levnější, ale faktem je, že to už nikde nechtějí moc stavět. S nasávaným LPG jsem i přes několik zádrhelů spokojený a do sekvence bych kvůli zeně a stáří auta nešel.
Jako největší nevýhodu nasávání vidím jeho (ne)bezpečnost. Pokud se zanedbá údržba, tak se snadno stane, že plyn utíká z netěného sání, směs se stane přehnaně bohatou kvůli horší lambdě nebo se ochudí (KO membrána nebo kal v reduktoru). Oba případy mě už potkaly, ten první vedl k nekontrolovaným zpětným zášlehův, drůhy zase podpaluje ventily (spotřeba klesla na cca 6,5l/100km ). ŘJ na C24NE si to dlouho nevšímala. Když si to šlehle, tak to buď chytí klapka nebo se v horším případě potrhá/vyletí hadice sání, což není v koloně nebo ve 130km/h na dalnici nic příjemného. Od doby co měním každých 12-15tis km membránu reduktoru, stejně tak svíčky a mám v pořádku lambdu však jezdím bez problémů.
Nasávené LPG má tzv. "haluz" stavy, které nelze odstranit ani sebelepším seřízením (holt fyzika). Pokud se s tím jede brzda/plyn, má motor malinko horší dynamické vlastnosti. U mě se to projevuje tak, že když nechám auto dloho bublat kolem 2000ot (jízda z kopce) a hodně přidám, tak to se to do 3000ot šplahá vlažněj. Naproti tomu když se mi stalo, že jsem se vlekl na 2ryhl. v 3500ot za autobusem, pak zastavím, dám za jedna plný, že ho předjedu a málem jsem se z toho připos**al... zkrátka je tam hysterze membrány, se kterou se musí počítat. Pak jsou stavy, že člověk vyřadí v pravotočivé zatáčte 360° sjez z nadjezdu a dole mu auto chcípne tím, jak se membrána vytáhne do strany a směs je moc chudá.
Musím potvrdit, že je pravda, že auto s LPG trochu méně topí. Není to nic hrozného a v letních kolonách mi to přišlo spíš k užitku. Naproti tomu není pravda, že by se s nasávačkou nedalo jezdiz v zimě hned po startu. Je to jenom otázkou naprogramování (což je většinou docela jednoduché, stáhle se program z netu, udělá kabel a jde se na věc) a subjektivě to jede slušně. Ale jízda se studeným motorem na LPG je podle mě zhovadilost. Dřív jsem to taky dělal a jednou se mi podařilo dostat auto do stavu, kdy jsem po startu v -18°C natáhl do motoru LPG, zamrzly mi vstřikovače benzínu a LPG náhle došlo.. a pak babo raď. Určitě by se to ale dalo obejít předehříváním chladícího okruhu.
Jinak moje aktuální zkušenost po generálce motoru ve 250tis je taková, že při správném nastavení LPG motor prostě neničí. Ikdyž se k autu předchozí majitel moc dobře nechoval, motor vypadal zevnitř jako každý jiný. Původní ventily rozhodně nebyly podpálené a zakarbonování minimální. Prostě dřív než stihlo LPG podpálit ventily tak se vytahal rozvoďák a ty ventily se ohly. Jen s tím olejem nemůžu moc soudit. Nevím kolik majitelů předemnou ten olej nevyměnilo, ale ten hnůj co tam byl nalitý mě pronásleduje i po výplachu..
Myslím, že výběr nasávačka(s lambda regulací) x sekvence je prostě jen otázkou peněz. Pokud se v tom nehodláš sám hrabat doma, tak sekvence vede ve všech ohledech.
auto: Opel Omega A 2,4I Caravan ... C24NE 4ever! Pořizovací cena 6tis, prodejní cena 0, užitná hodnota nevyčíslitelná. Prostě Opel
+ klasika Jawa 20
+ klasika Jawa 20
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 05 pro 2010 19:13
- Bydliště: Prachatice
Re: Jaké LPG do 2.2
Díky za příspěvek. Já už mám auto doma tak teď už je to jen otázka peněz a domluvy kvůli té nádrži. Dostal jsem nabídku od N+K ale mám to k nim dost daleko na to abych tam jezdil kvůli servisu LPG tak se ještě zkusím domluvit tady u nás.Halca píše:
Myslím, že výběr nasávačka(s lambda regulací) x sekvence je prostě jen otázkou peněz. Pokud se v tom nehodláš sám hrabat doma, tak sekvence vede ve všech ohledech.
Frontera B 2,2i 16V Limited benzin,LPG, 5dv.
- pjetro
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 289
- Registrován: 17 čer 2009 07:58
- Bydliště: Jarcová (u Valmezu)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké LPG do 2.2
Dotaz: jak poznam nasávačku(s lambda regulací) od sekvence. Pohledem. Pro pripad, ze prodavajici v tom nema jasno...
EX Frontera A, 2.2i 16V, r.v. 1996
Mitsubishi Outlander 2003
Mitsubishi Outlander 2003
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 05 pro 2010 19:13
- Bydliště: Prachatice
Re: Jaké LPG do 2.2
Tak mi to rozhodnutí nakonec trvalo déle, ale příští týden vezu auto na přestavbu. Sekvenční vstřikování plynu. Nádrž bude v kufru podélně na řidičově straně. Pod auto ne, přeci jen jsem už párkrát "škrtnul" zadkem auta a bejt tam nádrž nevím... Jinak s Fronterou jsem zatím spokojený, po 8 tkm co ji mám si řekla o litr oleje, což bude asi v normě.
Naposledy upravil(a) hajney02 dne 23 črc 2011 22:05, celkem upraveno 1 x.
Frontera B 2,2i 16V Limited benzin,LPG, 5dv.
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Jaké LPG do 2.2
Nádrž do kufru bych už v životě nedal. Zabereš víc jak třetinu místa.Měl jsem ji tam na Áčku. Na tu nádrž můžeš postavit celou Fronteru i s osazenstvem a nic se jí nestane. Ale je to tvá volba.