emulator vstrekov na X22SE

Vše o motorech X22XE X22SE a Y22SE
Uživatelský avatar
Hugo
Začínající diskutér
Příspěvky: 144
Registrován: 19 úno 2006 18:23
Bydliště: Poprad, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

emulator vstrekov na X22SE

Příspěvek od Hugo »

no chlapi, vdaka tymto strankam a tejto diskusii som sa po dlhych rokoch benzinovania prerobil na plyn aj ja. uz mi vstko fici tak ako ma, mam tam sadu lovato, nadrz som dal diskovu 50l dozadu za prave zadne sedadlo (tak ako som to mal aj v nive akurat ze niva mala vzadu len jedno ;]) ALE neviem zohnat nikde kabelaz pre emulator vstrekov, takze ked to mam prepnute na plyn tak mi naskoci kontrolka engine check lebo to mam len cez relatko, ktore odpoji vstrekovaciu jednotku. neviete niekto kde by som tuto kabelaz zohnal ? je to frontera B motor X22SE. dik ;]
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Tak to nevím, člověče, já mám X22XE motor, taky Lovato (nedělal jsem to já, ale ten předemnou) a je to tam taky bez emulátoru, protože mi svítí při LPG diagnostika na palubce. Ale zatím jsem se po tom nesháněl. Jestli něco zjistíš, tak dej vědět.
Uživatelský avatar
Hugo
Začínající diskutér
Příspěvky: 144
Registrován: 19 úno 2006 18:23
Bydliště: Poprad, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hugo »

no takto ... teraz to mam cez relatko (ono fungovat to funguje) ale ten engine check je tam zapisany uz nadobro. a bude tam az kym mi ho v opli cez compjuter nevymazu. hned ako to prepnem na lpg tak sa znova rozsvieti a znova tam zostane vysiet. ziadna vyhra. nikde na slovensku a v *.cz to neviem zohnat lebo to nieje koncovka ani pre japonske a ani pre europske auta.
tak co je to kurnajs za motor ? :evil:
Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

LPG

Příspěvek od Nimrod »

Uživatelský avatar
Hugo
Začínající diskutér
Příspěvky: 144
Registrován: 19 úno 2006 18:23
Bydliště: Poprad, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hugo »

hotovo :lol:
jedina originalna kabeelaz ktoru mi odporucili na gpl.cz sa sklada z akejkolvek inej kabelaze, stikacich kliestov a pajkovacky :wink:
konecne uz nesvieti ta kontrolka motoru.
Rosta

Příspěvek od Rosta »

Hugo píše:hotovo :lol:
jedina originalna kabeelaz ktoru mi odporucili na gpl.cz sa sklada z akejkolvek inej kabelaze, stikacich kliestov a pajkovacky :wink:
konecne uz nesvieti ta kontrolka motoru.
...hehe, tomu rikam profesionalni reseni. Co si neudelas sam, to nemas...
Uživatelský avatar
Hugo
Začínající diskutér
Příspěvky: 144
Registrován: 19 úno 2006 18:23
Bydliště: Poprad, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hugo »

to hej len sa mi snova rozsvietila kontrolka.
budem musiet ist predsa na compjuter co je zle
:?
Bublina

Příspěvek od Bublina »

Ja sem si uďal emulátor z relátka a čtyřech odporu. Buď mi de napěti do vst. vetilů nebo do odporů. Ventily sou odpojený a počítač spokojenej :)
Uživatelský avatar
MARCEL
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 14 kvě 2007 21:00
Bydliště: OLOMOUC, Suzuki Grand Vitara 1,6 zelenej lahváč

Příspěvek od MARCEL »

Jaké odpory jsi tam dal? A kam je mám zapojit?
Uživatelský avatar
premek_k
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 591
Registrován: 05 úno 2007 13:46
Bydliště: Smilovice u Třince
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od premek_k »

Benzín neznám, ale je jasné, že relé je zapojeno tak, aby v klidu vedlo štávu ke vstřikům a po sepnutí odpojilo tyto vstřiky a vedlo šťávu do těch odporů. Podle protékajícího proudu, který musí byt v obou případech přibližně stejný, ŘJ pozná, že je tam něco zapojeno, myslí si tedy že vstřiky a neukáže chybu. Velikost odporů jednotlivých rezistorů je tedy stejná, jako odpory jednotlivých vstřiků, výkony si jednoduše spočítáš, což doporučuji, aby rezistory nehořely.... (U*(U/R) kde U je napětí a R odpor daého rezistoru)
B-čko LIMITED 2.2 dti 85kW automat rv 2000
Patrol GR Y61 2.8 TDI Intercooler rv 1998

... Je lepší mít Parkinsona a trochu vylít, než Alzhaimera a zapomenout vypít ...
Bublina

Příspěvek od Bublina »

Přesně tak, odpory sem tam dal 5W a hodnotu stejnou jako má vstřik
Uživatelský avatar
MARCEL
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 14 kvě 2007 21:00
Bydliště: OLOMOUC, Suzuki Grand Vitara 1,6 zelenej lahváč

Příspěvek od MARCEL »

To nezvládnu, opravdu nejsem elektomechanik ani elekrikář, budu to muset nechat svítit.
Uživatelský avatar
premek_k
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 591
Registrován: 05 úno 2007 13:46
Bydliště: Smilovice u Třince
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od premek_k »

No, být tebou, tak si to nechám udělat, když to sám nezvládneš. Ono to totiž není jen o svítící kontrolce, ale ŘJ jednotka jede v nouzovém režimu, což se ti může projevit na výkonu, spotřebě a kdo ví kde ještě. Vesměs bych řekl, že dlouhodobé provozování motoru v tomto nouzovém režimu tomu motoru moc neprospěje, aspoň dle mého názoru.....
B-čko LIMITED 2.2 dti 85kW automat rv 2000
Patrol GR Y61 2.8 TDI Intercooler rv 1998

... Je lepší mít Parkinsona a trochu vylít, než Alzhaimera a zapomenout vypít ...
Bublina

Příspěvek od Bublina »

Mě se při chodu bez emulátoru přepnul počítač do nouzáku, nejelo to a motor točil 1500 na volnoběh. Nech si to opravdu kdyžtak někde udělat.
Uživatelský avatar
MARCEL
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 14 kvě 2007 21:00
Bydliště: OLOMOUC, Suzuki Grand Vitara 1,6 zelenej lahváč

Příspěvek od MARCEL »

Motor šlape jak hodinky, skoro nepoznám na co jedu, až na tu pitomou kontrolku, která mi svítí do ksichtu. Ale asi dám na vaše rady, někam s tím zajedu, ať mi to namontují. Tisíceré díky za rady!
Odpovědět

Zpět na „2.2i 16v“