plyn do 3,2-V6
- EVIL
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 srp 2006 20:47
Re: plyn do 3,2-V6
Ahoj prominte ze reaguju, uz jsem tu asi pul roku nebyl....
s tim LPG mam ted Grand Voyager AWD 3,8i V6 v automatu, mam LPG EGSI2 a muzu vrele doporucit, spotrebu mam ca 12-13l benzinu a 14l plynu, za pul roku zadny prolem, jede stejne jak na benzin i na plyn, nepoznam rozdil, to vstrikovani plynu je vynalez...doporucuji, ale chce to nejakou solidni firmu, to EGSI 2 co mam ma vlastni ridici jednotku s emulaci vstriku takze motor ani nepozna ze benzinove vstriky jsou odpojeny, prepina postupne valec po valci takze i v tahu prepne a neni nic citit, navic pouziva obe lambda sondy z kterych si bere data o bohatosti, ma vlastni MAP senzor (vahu vzduchu) a hlavne pamet stejne jako ridici jednotka auta takze si pamatuje jizdni data a upravuje podle toho davkovani plynu, jeste me napda ze kvuli akceleraci upravuje a casuje davku podle dat z ECu auta (ze vstrikovacu)...
jinak na fronterku vzpominam v peknem, ale voyager jede a AWd v zime take funguje dobre ( nad me ocekavani)
do budoucna planuju Dodge Durango 5,8i V8 , nebo Dodge RAM 5,8i C HEMI....zase se vratim k offroadum
s tim LPG mam ted Grand Voyager AWD 3,8i V6 v automatu, mam LPG EGSI2 a muzu vrele doporucit, spotrebu mam ca 12-13l benzinu a 14l plynu, za pul roku zadny prolem, jede stejne jak na benzin i na plyn, nepoznam rozdil, to vstrikovani plynu je vynalez...doporucuji, ale chce to nejakou solidni firmu, to EGSI 2 co mam ma vlastni ridici jednotku s emulaci vstriku takze motor ani nepozna ze benzinove vstriky jsou odpojeny, prepina postupne valec po valci takze i v tahu prepne a neni nic citit, navic pouziva obe lambda sondy z kterych si bere data o bohatosti, ma vlastni MAP senzor (vahu vzduchu) a hlavne pamet stejne jako ridici jednotka auta takze si pamatuje jizdni data a upravuje podle toho davkovani plynu, jeste me napda ze kvuli akceleraci upravuje a casuje davku podle dat z ECu auta (ze vstrikovacu)...
jinak na fronterku vzpominam v peknem, ale voyager jede a AWd v zime take funguje dobre ( nad me ocekavani)
do budoucna planuju Dodge Durango 5,8i V8 , nebo Dodge RAM 5,8i C HEMI....zase se vratim k offroadum
Frontera A 2,3TD int. r.v. 95.......má bývalá laska
Chrysler Grand Voyager 3,8i LE AWD r.v.00
Audi A4 1,8T 20V 132kW r.v.96
Chrysler Grand Voyager 3,8i LE AWD r.v.00
Audi A4 1,8T 20V 132kW r.v.96