plyn do 3,2-V6

Vše o motoru 6VD1
matobp
Příspěvky: 15
Registrován: 14 led 2009 08:38
Bydliště: slovakia,presov

plyn do 3,2-V6

Příspěvek od matobp »

dostalo sa nam do ruky take auto-frontera-3,2-V6-rok 99,automat,po prvoj majitelovi-nas znamy,najazdene 180 tis,nejazdene v terene,chcem sa opytat na cenu splynovaca+ci je dobry napad dat ho namontovat.dik za info-pripadne na vychode Sk kde by sa dal kupit
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od farmář »

no nějak se k tomu nechce nikdo vyjádřit. Při ceně kolem 20ti kaček za litr benálu bych se na to vykašlal. Není to nejlevnější a musí to udělat někdo, kdo s tím má bohaté zkušenosti a ne jen o tom kecá. Já bych si to dal k Nimrodovi a Kondorovi do servisu,protože ti už tuhle potvoru mají prolezlou skrz naskr, předělávali Rescuerovo Froncka 3,2i poté,co mu to někde v Brně či kde zmršili. O tom je tady toho napsané hodně. Takže buďto nic nebo k nim, lepší je jistota než risk. :wink:
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od Slaava »

Připojím se k Farmářovi: já si moc na autech na plyn nefrčím, protože sem se osobně zatím nesetkal ani s jedním, v kterým by to bez problémů fungovalo. Navíc při současný ceně benzínu bych se na to rozhodně vysral.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
matobp
Příspěvky: 15
Registrován: 14 led 2009 08:38
Bydliště: slovakia,presov

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od matobp »

ok,tak to necham tak.som dal 100-ku za auto a nedam 50 za splynovac-auto bude pouzivane len na sezonne vozenie
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od Slaava »

matobp píše:ok,tak to necham tak.som dal 100-ku za auto a nedam 50 za splynovac-auto bude pouzivane len na sezonne vozenie
No právě, při současnejch cenách paliv se to vrátí až za hodně dlouho a člověk si tou předělávkou většinou koleduje o nějakej problém. Navíc i když si takhle levně vozidlo pořídil, tak dalšíma investicema jeho cenu zase tak nevyšponuješ. Narveš tam za 40 až 50 tisíc plyn a cena vyleze s bídou o deset tisíc. Podle mě to fakt nemá smysl.

Jo a vítej v klubu majitelů těhle povozů a ať si spokojenej!
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
matobp
Příspěvky: 15
Registrován: 14 led 2009 08:38
Bydliště: slovakia,presov

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od matobp »

dikes,ja som to auto ani nejak extra nechcel len chlapik ze ci 100-ku ho chceme-opakujem je to znamy ktory ma dalsie 4 auta a nepotrebuje nikoho klamat a ani zarabat na aute-minuly rok ho nukal za 250...dufam ze sa nebude nejak extra kazit :wink:
Uživatelský avatar
stavitel1
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 654
Registrován: 23 čer 2008 19:51
Bydliště: okres Nitra, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od stavitel1 »

tak za 100... by som to aj ja zobral ked len na ND 8) aj ked mam sice 2,2dti :roll:
skype ,, stavitel2 ,, email ,, stavitel1@azet.sk ,, 2,2dti ,, 5dv.
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od kout.jk »

Slaava píše: protože sem se osobně zatím nesetkal ani s jedním, v kterým by to bez problémů fungovalo. Navíc při současný ceně benzínu bych se na to rozhodně vysral.

tak to se budeš muset někdy svézt v obojich mojich dvou autech, protože, když opomenu můj známý problém se studenym benzinem díky hovadu, co prohodilo vstřiky u frontery (pro neznalý jsem to nebyl já :grin: ), tak jezdim úplně bez problémů a jezdit s něčim za 13l benálu by se mi nechtělo :roll:
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od Žanek »

Plyn je dobrá věc. Problém je právě ta počáteční investice. Pokud píše , že bude auto používat jen na sezóní ježdění předpokládám tak max. 10000km za rok když moc, tak je návratnost v nedohlednu. Ceny plynových zařízení do těchto motorů začínají totiž od 40000Kč což není málo.
beda

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od beda »

Ahoj, mám stejnej motor v Monterym, plyn tam mám namontovanej 2 měsíce, a je to v pohodě. stálo to asi 30000,-, je to se vstřikováním plynu, automaticky se to přepíná, na výkonu motoru to není znát, nepoznáš jestli jedeš na benzin nebo lpg. Osobně si nemyslím že by cena benzínu okolo dvacky u nás vydržela nějak dlouho. jinak jezdím za 14l benzínu nebo 16l plynu, což je při ceně okolo 13kc za litr pořád zajímavý.
matobp
Příspěvky: 15
Registrován: 14 led 2009 08:38
Bydliště: slovakia,presov

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od matobp »

ja na tom viac ako 10 OOOkm rocne neurobim-predpokladam-tak to nebudem riesit
beda

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od beda »

To máš recht, vyplatí se to až tak od 25000 ročně.
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od Žanek »

beda píše:Ahoj, mám stejnej motor v Monterym, plyn tam mám namontovanej 2 měsíce, a je to v pohodě. stálo to asi 30000,-, je to se vstřikováním plynu, automaticky se to přepíná, na výkonu motoru to není znát, nepoznáš jestli jedeš na benzin nebo lpg. Osobně si nemyslím že by cena benzínu okolo dvacky u nás vydržela nějak dlouho. jinak jezdím za 14l benzínu nebo 16l plynu, což je při ceně okolo 13kc za litr pořád zajímavý.
Plyn znám , taky jsem ho měl na předchozí Fronteře a spokojenost. Hodně záleží na vzdálenostech na který jezdíš. Pokud jsou to jen kousky do 10 km tak třeba v zimě jako byla teď kolem -15 stupňů jedeš pomalu polovinu cesty na benzin.(Když neparkuješ v teplé garáži ale venku.)
beda

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od beda »

To je pravda, ale dá se seřídit jednotka aby to přepínalo na plyn při nižší teplotě. Když mrzlo, tak max.1,5 km na benzín.
Uživatelský avatar
ferda11
Příspěvky: 7
Registrován: 18 pro 2007 21:57

Re: plyn do 3,2-V6

Příspěvek od ferda11 »

Počítej ale s tím, že není možné jezdit pouze na LPG ( benzínové starty nepovažuji za jezdění na benzín). Dochází k zalepení benzinových vstřiků a k mizernému chodu - výkonu, spotřebě- motoru. Koupil jsem před 2 roky takového invalidu z Itálie a průběžně jsme jej - vlastně ji proháněl na benzín. Na LPG super bez problémů, ale na benál se tomu moc nechtělo.Teprve letošní pokles ceny k 23,- Kč mě umožnil jezdit na benzín trvale a očekávaný výsledek se dostavil asi po 1000 - 2000 km. I ostatní prameny uvádějí nutnost střídat LPG s benzínem a mohu to potvrdit a doporučit. Mě se osvědčilo jezdit na benzín v terému, mimo město při dlouhých sjezdech, při brzdění motorem. Nemám ale LPG stříkačku, je to první generace s dnes již mrtvou řídící jednotkou a laděný je to na škrtící šroubek.
Tím pádem jsou kalkulace s ročním proběhem km a případnou návratností poněkud jinde.
Odpovědět

Zpět na „3.2 V6“