odfláknutá montáž plynu a monovstřik nebo sekvence

Vše o motoru 6VD1
Uživatelský avatar
premek_k
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 591
Registrován: 05 úno 2007 13:46
Bydliště: Smilovice u Třince
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od premek_k »

Rescuer píše:... když si nékdo bere 4000,- Za práci, čekám dobře odvedenou práci....
...bejvávalo...
B-čko LIMITED 2.2 dti 85kW automat rv 2000
Patrol GR Y61 2.8 TDI Intercooler rv 1998

... Je lepší mít Parkinsona a trochu vylít, než Alzhaimera a zapomenout vypít ...
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re:

Příspěvek od kout.jk »

Jan Sekanina píše:Tak to ti gratuluju k nejúspornější Fronteře co znám. Takže na přepnutí z benzinu na plyn mají vliv jen otáčky a ne teplota motoru?

I já se přidávám ke gratulaci- tolik a spíž víc mi žere astra 1.6 na plyn (jednobodovej vstřik- zapíná se těma zvýšenejma otáčkama). Frontera si normální jízdou řekne o 13l plynu (sekvenční- zapíná se až po zahřátí)
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
janoduch
Začínající diskutér
Příspěvky: 480
Registrován: 04 úno 2008 21:33
Bydliště: SLOVENSKO/GELNICA ---2,2/16V LTD benzin
Kontaktovat uživatele:

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od janoduch »

zdravim mam taktiez chrobacika fronterku 2,2 16V aj LPG ale vezme mi to na 100km dobrych 11l nieje to trochu moc?alebo je to normalka?inac motor zatim jede v pohode a ma lepsi vykon na LPG ako na benzin.
Milacik- B 2,2 /16V LTD -benzin/LPG,malicko zdvyhnuta, Body lift 5 cm,navijak 5,5t ,rosirena ,nove pneu EXTREME T3:*.skype bubo.ja,icq-431432153.janoduch@post.sk +421915897103/+421948001033
Uživatelský avatar
rescuer
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 533
Registrován: 22 zář 2006 13:47
Skype: c.d.d.b
Bydliště: DUKOVANY
Kontaktovat uživatele:

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od rescuer »

janoduch píše:zdravim mam taktiez chrobacika fronterku 2,2 16V aj LPG ale vezme mi to na 100km dobrych 11l nieje to trochu moc?alebo je to normalka?inac motor zatim jede v pohode a ma lepsi vykon na LPG ako na benzin.
Lepší výkon na LPG než na benzin je logicky, a pozoruji ho na obouch autech. LPG má 99 oktanů :-) aby to pak nejelo na takovy V power Racing :-D

spotřeba 11l je naprosto super.
FRONTERA A --- PRODÁNO :-) TĚŠÍM SE NA SETKÁNÍ S NÍ ZDE NA FÓRU
Frontera B-long, rv.03, 6VD1 - 3.2i zvedaná, rozšířená, CB, Profi, Majáky, světelná rampa
Terrano II wagon, rv. 96, 2.7TDi
Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od Nimrod »

janoduch píše:zdravim mam taktiez chrobacika fronterku 2,2 16V aj LPG ale vezme mi to na 100km dobrych 11l nieje to trochu moc?alebo je to normalka?inac motor zatim jede v pohode a ma lepsi vykon na LPG ako na benzin.

Nezbývá než říci geniální spotřeba.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Nimrod
Revize LPG: servis@offroad-frontera.com
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od Žanek »

Má frontera A 2,4i jednobodový vstřik nebo vícebodový ? Ptal jsem se na plyn a prý vícebodový.
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od kout.jk »

Jan Sekanina píše:Má frontera A 2,4i jednobodový vstřik nebo vícebodový ? Ptal jsem se na plyn a prý vícebodový.

u 2,4i je benzín vícebodový vstřik a u lpg jak to plynaři ubastlí-jde mono i multi (u mono vstřiku nevim,jestli je ho možno přihlásit)
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od Žanek »

Dík! Říkali , že je vícebodový takže dobrý. Jdu do toho.
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od lasky »

Jan Sekanina píše:Dík! Říkali , že je vícebodový takže dobrý. Jdu do toho.
na vicebodovem neboli sekvencim vstrikovani je na pi.. to ze se prepne az po zahrati motoru na minimalne 30 stupnu no a je tak asi o 10-15.000kc drachsi ale co je drassi tak to je asi lepsi :lol:
tel- +420 608701329 NON STOP
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od lasky »

janoduch píše:zdravim mam taktiez chrobacika fronterku 2,2 16V aj LPG ale vezme mi to na 100km dobrych 11l nieje to trochu moc?alebo je to normalka?inac motor zatim jede v pohode a ma lepsi vykon na LPG ako na benzin.
tak na tvem miste bych se radoval protoze NETVOR to ma jakesi pokurvene tak jezdi za 20 litru na 100km
tel- +420 608701329 NON STOP
netvor
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 27 úno 2008 13:02
Bydliště: Bohumín

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od netvor »

lasky píše:
janoduch píše:zdravim mam taktiez chrobacika fronterku 2,2 16V aj LPG ale vezme mi to na 100km dobrych 11l nieje to trochu moc?alebo je to normalka?inac motor zatim jede v pohode a ma lepsi vykon na LPG ako na benzin.
tak na tvem miste bych se radoval protoze NETVOR to ma jakesi pokurvene tak jezdi za 20 litru na 100km
Tak dik Lasky za upřimnost,ale bohužel maš pravdu a snad mi s tím něco uděláš ?
Citroen C2 - firemní nákladní nákupní vozík
Opel Frontera-A long 2,4i+lpg,zvednutá+vzduchové měchy - prodáno
tel: 605 35 81 05
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od lasky »

neboj ja ti udelam :mrgreen: :mrgreen: :lol: zvednem to na 30
tel- +420 608701329 NON STOP
netvor
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 27 úno 2008 13:02
Bydliště: Bohumín

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od netvor »

lasky píše:neboj ja ti udelam :mrgreen: :mrgreen: :lol: zvednem to na 30
tak ti dik 25 mi bohatě stačí
Citroen C2 - firemní nákladní nákupní vozík
Opel Frontera-A long 2,4i+lpg,zvednutá+vzduchové měchy - prodáno
tel: 605 35 81 05
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od kout.jk »

lasky píše:
Jan Sekanina píše:Dík! Říkali , že je vícebodový takže dobrý. Jdu do toho.
na vicebodovem neboli sekvencim vstrikovani je na pi.. to ze se prepne az po zahrati motoru na minimalne 30 stupnu no a je tak asi o 10-15.000kc drachsi ale co je drassi tak to je asi lepsi :lol:
no to je přímo na piču, protože kolikrát v zimě někam dojedu aniž se to přepne na plyn, takže já mám k tomu plynu i poměrně vysokou spotřebu benzinu. Ale zase si dovolim tvrdit, že pokud to neni rozesraný, tak výkon i spotřeba je plus minus stejná. Ale kdybych si mohl vybrat a šlo to přihlásit, tak bych asi šel do mono vstřiku i za cenu o dva litry větší spotřeby.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
rescuer
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 533
Registrován: 22 zář 2006 13:47
Skype: c.d.d.b
Bydliště: DUKOVANY
Kontaktovat uživatele:

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od rescuer »

lasky píše:
Jan Sekanina píše:Dík! Říkali , že je vícebodový takže dobrý. Jdu do toho.
na vicebodovem neboli sekvencim vstrikovani je na pi.. to ze se prepne az po zahrati motoru na minimalne 30 stupnu no a je tak asi o 10-15.000kc drachsi ale co je drassi tak to je asi lepsi :lol:
čau, lasky - v jedné fronteře mám monvstřik, v druhý sekvenci. Je fakt, že u monovstřiku můžeš už i startovat na LPG, přepíná se po dosažení určitých otáček, a co ja vím ještě, ale třeba : jak auto přepíná z BA na LPG, je tam malá prodleva - cukne, dá se vychytat po určité době kdy přepne a zrovna řadit aby cuknutí nebylo cítit. Ale než to vychytáš, je to dost nepříjemný. Spotřeba je tam taky o něčem jiném. Monovstřik papá v průměru o 2-3l víc jak BA. Sekvence tvrdí, že se dá seřídit na tolik, aby žrala + - stejně. Sekvence má mnohem kultivovanější chod a při jízdě ani nevíš, že to na LPG přeplo. Teploty atd... se dá vše nastavit v ŘJ LPG. Takže v podstatě když ukecáš mechoše, nastaví ti cokoli. Osobně bych volil znovu sekvenci... teda osobně bych si LPG do auta už nikdy nedal!

Tak sem se pokusil o takovou malou, stručnou recenzi :-D kdyby byly dotazy ....
FRONTERA A --- PRODÁNO :-) TĚŠÍM SE NA SETKÁNÍ S NÍ ZDE NA FÓRU
Frontera B-long, rv.03, 6VD1 - 3.2i zvedaná, rozšířená, CB, Profi, Majáky, světelná rampa
Terrano II wagon, rv. 96, 2.7TDi
Odpovědět

Zpět na „3.2 V6“