odfláknutá montáž plynu a monovstřik nebo sekvence

Vše o motoru 6VD1
Uživatelský avatar
rescuer
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 533
Registrován: 22 zář 2006 13:47
Skype: c.d.d.b
Bydliště: DUKOVANY
Kontaktovat uživatele:

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od rescuer »

lasky píše:
Jan Sekanina píše:Dík! Říkali , že je vícebodový takže dobrý. Jdu do toho.
na vicebodovem neboli sekvencim vstrikovani je na pi.. to ze se prepne az po zahrati motoru na minimalne 30 stupnu no a je tak asi o 10-15.000kc drachsi ale co je drassi tak to je asi lepsi :lol:
čau, lasky - v jedné fronteře mám monvstřik, v druhý sekvenci. Je fakt, že u monovstřiku můžeš už i startovat na LPG, přepíná se po dosažení určitých otáček, a co ja vím ještě, ale třeba : jak auto přepíná z BA na LPG, je tam malá prodleva - cukne, dá se vychytat po určité době kdy přepne a zrovna řadit aby cuknutí nebylo cítit. Ale než to vychytáš, je to dost nepříjemný. Spotřeba je tam taky o něčem jiném. Monovstřik papá v průměru o 2-3l víc jak BA. Sekvence tvrdí, že se dá seřídit na tolik, aby žrala + - stejně. Sekvence má mnohem kultivovanější chod a při jízdě ani nevíš, že to na LPG přeplo. Teploty atd... se dá vše nastavit v ŘJ LPG. Takže v podstatě když ukecáš mechoše, nastaví ti cokoli. Osobně bych volil znovu sekvenci... teda osobně bych si LPG do auta už nikdy nedal!

Tak sem se pokusil o takovou malou, stručnou recenzi :-D kdyby byly dotazy ....
FRONTERA A --- PRODÁNO :-) TĚŠÍM SE NA SETKÁNÍ S NÍ ZDE NA FÓRU
Frontera B-long, rv.03, 6VD1 - 3.2i zvedaná, rozšířená, CB, Profi, Majáky, světelná rampa
Terrano II wagon, rv. 96, 2.7TDi
Uživatelský avatar
rescuer
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 533
Registrován: 22 zář 2006 13:47
Skype: c.d.d.b
Bydliště: DUKOVANY
Kontaktovat uživatele:

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od rescuer »

kout.jk píše:
lasky píše:
Jan Sekanina píše:Dík! Říkali , že je vícebodový takže dobrý. Jdu do toho.
na vicebodovem neboli sekvencim vstrikovani je na pi.. to ze se prepne az po zahrati motoru na minimalne 30 stupnu no a je tak asi o 10-15.000kc drachsi ale co je drassi tak to je asi lepsi :lol:
no to je přímo na piču, protože kolikrát v zimě někam dojedu aniž se to přepne na plyn, takže já mám k tomu plynu i poměrně vysokou spotřebu benzinu. Ale zase si dovolim tvrdit, že pokud to neni rozesraný, tak výkon i spotřeba je plus minus stejná. Ale kdybych si mohl vybrat a šlo to přihlásit, tak bych asi šel do mono vstřiku i za cenu o dva litry větší spotřeby.
Monovstřik bezproblémů přihlášíš na A.97.2.2i mam monovstřik a pohoda. PS: Studené starty na LPG - pánové, víte kolik to toho plynu sežere než se motor ohřeje? buďte rádi za to že to přepne až po zahřátí.... Splyňovač - ten krám co má za úkol z kapalného udělat plynný, má předehřev z chladící soustavy od motoru, dokud se ta neohřeje, je to studený jak psí čumák a de tam kapalný LPG - tudíž spotřeba jak kráva.
FRONTERA A --- PRODÁNO :-) TĚŠÍM SE NA SETKÁNÍ S NÍ ZDE NA FÓRU
Frontera B-long, rv.03, 6VD1 - 3.2i zvedaná, rozšířená, CB, Profi, Majáky, světelná rampa
Terrano II wagon, rv. 96, 2.7TDi
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: !!! POZOR !!! ČTĚ� !!! POZOR !!!

Příspěvek od Žanek »

Dobře mě pochopil jen kout.jk. Benzin je vícebodový ale plyn tam půjde obyč do sání.
Uživatelský avatar
rescuer
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 533
Registrován: 22 zář 2006 13:47
Skype: c.d.d.b
Bydliště: DUKOVANY
Kontaktovat uživatele:

Re: !!! POZOR !!! ČTĚ� !!! POZOR !!!

Příspěvek od rescuer »

Jan Sekanina píše:Dobře mě pochopil jen kout.jk. Benzin je vícebodový ale plyn tam půjde obyč do sání.
to sem taky pochopil. Jen když tu někdo rozváděl debaty, tak se snažím udělat nějake srovnaní dle mých zkušeností.
FRONTERA A --- PRODÁNO :-) TĚŠÍM SE NA SETKÁNÍ S NÍ ZDE NA FÓRU
Frontera B-long, rv.03, 6VD1 - 3.2i zvedaná, rozšířená, CB, Profi, Majáky, světelná rampa
Terrano II wagon, rv. 96, 2.7TDi
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od Žanek »

OK
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od Žanek »

Tak po třech měsících ježdění na plyn jsem na spotřebě mezi 13,5 - 14 l plynu. V sobotu ale Frontera udělala rekord. Na trase 520 km průměrná spotřeba 11 l plynu tj. v přepočtu 5,5l benzinu takže zatím naprostá spokojenost. :mrgreen:
.
Uživatelský avatar
rescuer
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 533
Registrován: 22 zář 2006 13:47
Skype: c.d.d.b
Bydliště: DUKOVANY
Kontaktovat uživatele:

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od rescuer »

Jan Sekanina píše:Tak po třech měsících ježdění na plyn jsem na spotřebě mezi 13,5 - 14 l plynu. V sobotu ale Frontera udělala rekord. Na trase 520 km průměrná spotřeba 11 l plynu tj. v přepočtu 5,5l benzinu takže zatím naprostá spokojenost. :mrgreen:
.
No vidíš, takový auto chci taky :-D nebo spíš nohu :-D
FRONTERA A --- PRODÁNO :-) TĚŠÍM SE NA SETKÁNÍ S NÍ ZDE NA FÓRU
Frontera B-long, rv.03, 6VD1 - 3.2i zvedaná, rozšířená, CB, Profi, Majáky, světelná rampa
Terrano II wagon, rv. 96, 2.7TDi
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od sherpa »

Jan Sekanina píše:Tak po třech měsících ježdění na plyn jsem na spotřebě mezi 13,5 - 14 l plynu. V sobotu ale Frontera udělala rekord. Na trase 520 km průměrná spotřeba 11 l plynu tj. v přepočtu 5,5l benzinu takže zatím naprostá spokojenost. :mrgreen:
.
jeste jedno leto treningu a budes jezdit na cistej vzduch :mrgreen: :lol:
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Uživatelský avatar
Cobra
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: 21 úno 2008 02:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od Cobra »

MARCEL píše:Tak to je husty, mám taky Fronteru na plyn, ale mně to jezdí zatím perfektně, za 1,20 Kč / km, takže supr. Nemám sekvenční, jen to obyčejné, stačí to. Montáž provedla firma HL Propan v Brně. Tak ať ti to zas jezdí.
Mám sekvenční LPG od firmy HL Propan v Ostravě a zatím si nemůžu stěžovat - sice mi odešel asi po měsíci vstřikovač a týden nato hned další, ale firma HL Propan mi ho vždy na počkání zdarma vyměnila a od té doby nemám sebemenší problém... :) Jinak spotřeba 12,5 až 13,5, rekord na dálkové trase 11,2, ale možná by to šlo ještě míň, mám dost těžkou nohu na plynu... :?
Frontera A long, r.v.1997, 2,2i benzín + LPG, alarm Magicar 3000
Jen ve Fronteru víra tvá pevná, i když křehká, silou je, jež dere se i proti větru...
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!

Příspěvek od sherpa »

kdyz si sundas ty zablaceny tezky pancerovy kanady a pojedes naboso, tak udelas i olympijsky svetovy rekord :mrgreen:
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Odpovědět

Zpět na „3.2 V6“