nadrz pro LPG
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: nadrz pro LPG
o milý Watsone, je to tak, že u nás se nesměly kromě ocelových válců používat žádné jiné...a plastové tvarované do dutin co byly v přivezených vozech ze zahraničí se musely odpojovat...Ale co jsme v EU, je norma ES nadřazená naší a jsou košer...jenže u nás jsou spíše všichni zařízení na ty válce...takže hledej dál.Dělaly se do dutin, boků, zvýšená dna kufrů, místo rezerv....je toho hafo.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: nadrz pro LPG
v astře mám v podlaze místo rezervy- takže tu připevnit na podlahu a nějak zvýšit podlahu asi o 25cm, ve fronteře ji mám podélně na pravý straně auta,takže zabírá jen ani ne jednu třetinu kufru a přitom je to stále částečně využitelný jako kombi po sklopení sedaček. Bohužel plynař nepřemýšlel a dal ji na pravo, za opěradlo dělené 2/3, místo za tu 1/3 část, což by bylo určitě praktičtější. Ale ty máš asi krátkou, tak v úvahu připadá jen ta místo rezervy- tedy pokud se tam vůbec vejde
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: nadrz pro LPG
Jako ven na držák?kout.jk píše:...ale ty máš asi krátkou, tak v úvahu připadá jen ta místo rezervy- tedy pokud se tam vůbec vejde
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- lolin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 159
- Registrován: 15 srp 2007 20:43
- Bydliště: Háj ve Slezsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: nadrz pro LPG
To se mi taky nějak nezdá Vzhledem k tomu, že jsem už ten držák ohnul o strom a do olačky na rezervu si zapíchal větve, si tam nádrž asi nedámSlaava píše:Jako ven na držák?kout.jk píše:...ale ty máš asi krátkou, tak v úvahu připadá jen ta místo rezervy- tedy pokud se tam vůbec vejde
Myslím, že by se toroidní nádrž (placatá, kulatá) taky mohla vejít pod auto vpravo - dopředu od zadního diferáku, na druhou stranu, jak je vedený výfuk a pěkně ji zaplechovat. Místa je tam dost a taky by byla schovaná za nosníkem , co je pod podlahou, ale musím to poměřit...
Prošlo by takové umístění revizí a tak??
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: nadrz pro LPG
Místo je to dobrý a když to dobře zakrytuješ, tak se nic stát nemůže. Ale na to, že to projde revizí bych nevsázel.lolin píše:To se mi taky nějak nezdá Vzhledem k tomu, že jsem už ten držák ohnul o strom a do olačky na rezervu si zapíchal větve, si tam nádrž asi nedámSlaava píše:Jako ven na držák?kout.jk píše:...ale ty máš asi krátkou, tak v úvahu připadá jen ta místo rezervy- tedy pokud se tam vůbec vejde
Myslím, že by se toroidní nádrž (placatá, kulatá) taky mohla vejít pod auto vpravo - dopředu od zadního diferáku, na druhou stranu, jak je vedený výfuk a pěkně ji zaplechovat. Místa je tam dost a taky by byla schovaná za nosníkem , co je pod podlahou, ale musím to poměřit...
Prošlo by takové umístění revizí a tak??
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Re: nadrz pro LPG
Ahoj
Nevim jak by byl ten vejfuk daleko od nádrže, měl bych obavy aby se moc nezahřejvala. A stou revizí, nejdřív bych rači zavolal do fyrmy kde si to necháš namontovat jestli to vůbec může bejt, nebo jetli by nešlo udělit ňákou individuální vyjímku na zástavbu. A jestli plánuješ černotu tak by mi vadilo jen to teplo
Nevim jak by byl ten vejfuk daleko od nádrže, měl bych obavy aby se moc nezahřejvala. A stou revizí, nejdřív bych rači zavolal do fyrmy kde si to necháš namontovat jestli to vůbec může bejt, nebo jetli by nešlo udělit ňákou individuální vyjímku na zástavbu. A jestli plánuješ černotu tak by mi vadilo jen to teplo
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: nadrz pro LPG
to si ze mě děláte srandu, že jo, když jste si mysleli, že jsem myslel z venčí na dveře. Myslel jsem ji na podlahu a zvednout podlahu..
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- lolin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 159
- Registrován: 15 srp 2007 20:43
- Bydliště: Háj ve Slezsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: nadrz pro LPG
To Bublina: No rád bych legálně, ale když bude moc problémů, tak to vidím na černotu...Mimochodem, v jaké cenové relaci se pohybujou flastry za černý plyn?? Teplo by podle mě vadit nemělo, přece jen, od výfuku do bude docela daleko a kdyby né, tak by se to pro jistotu dalo zakrytovat i z boku. Jen nevím, kolik tam je přesně místa, zítra to zkusím poměřit (jak si něco vezmu do hlavy, tak to musí být hned!!! )
To Kout.jk: No jasně, že si děláme prdel a pochopili jsme to, ale představ si to, na dveřích nádrž, přes dveře šlauch do motoru Jen teda nevím jak dlouhá, ale do krátké bys do kufru rezervu nenacpal...Tenhle problém právě řeším kvůli tomu, že krátká má strašně malý kufr a ještě, kdybych tam dal kalsický válec na plyn, tak bych tam nedal ani to hovno, co se tam vleze teď , Honza
To Kout.jk: No jasně, že si děláme prdel a pochopili jsme to, ale představ si to, na dveřích nádrž, přes dveře šlauch do motoru Jen teda nevím jak dlouhá, ale do krátké bys do kufru rezervu nenacpal...Tenhle problém právě řeším kvůli tomu, že krátká má strašně malý kufr a ještě, kdybych tam dal kalsický válec na plyn, tak bych tam nedal ani to hovno, co se tam vleze teď , Honza
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: nadrz pro LPG
Ale řešení by to bylo fajnový!kout.jk píše:to si ze mě děláte srandu, že jo, když jste si mysleli, že jsem myslel z venčí na dveře. Myslel jsem ji na podlahu a zvednout podlahu..
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: nadrz pro LPG
v dlouhý v pohodě- náhodou do krátký by se k tomu válci a hovnu ještě vejdou pantofle-šelda je tam na srazu na výšku nacpallolin píše:To Kout.jk: No jasně, že si děláme prdel a pochopili jsme to, ale představ si to, na dveřích nádrž, přes dveře šlauch do motoru Jen teda nevím jak dlouhá, ale do krátké bys do kufru rezervu nenacpal...Tenhle problém právě řeším kvůli tomu, že krátká má strašně malý kufr a ještě, kdybych tam dal kalsický válec na plyn, tak bych tam nedal ani to hovno, co se tam vleze teď , Honza
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Re: nadrz pro LPG
To Lolin: Mě by to legálně stálo 40tis a to je promě fcelku dost, ale jestli ti penize nedělaj problem, tak si vyzisti jestli ti nebude dělat problém ta nádrž pod autem a jeto.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: nadrz pro LPG
Zdar Bublino, furt máš toho Troopera? To jeho si takhle přeplynoval?Bublina píše:To Lolin: Mě by to legálně stálo 40tis a to je promě fcelku dost, ale jestli ti penize nedělaj problem, tak si vyzisti jestli ti nebude dělat problém ta nádrž pod autem a jeto.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- janoduch
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 480
- Registrován: 04 úno 2008 21:33
- Bydliště: SLOVENSKO/GELNICA ---2,2/16V LTD benzin
- Kontaktovat uživatele:
Re:
no ak ti vydrzi to auto s ktorym budes behat po lese a terene 10 rokou bez toho aby si ho nedaval do kopy tak si velky macher !!!!!!!!!!!§ myslim si ze tie ruzove okuliare by si mal dat uz dole lebo zijes v realite !inac mas dobru teoriu ale zbytek onicem!tak pozbieraj nejake skusenosti aj o inych veciach a tak mozes povedat nieco si myslim rozumne!tRpaslik píše:Jasne, vim ze jsou nadrze testovany na velky tlak a i narazy,ale vzhledem k zivotnostni nadrze 10let nevim nevim co sni udela rez. Za dalsi ta nadrz co jsem videl byla uchycena pouze klasickymi trmeny co se davaji dovnitr do auta. Tady bych mel strach ze tu nadrz utrhnu a necham nekde za sebou. Ale jak rikam videl jsem pouze jednu konstrukci tohoto typu.
Milacik- B 2,2 /16V LTD -benzin/LPG,malicko zdvyhnuta, Body lift 5 cm,navijak 5,5t ,rosirena ,nove pneu EXTREME T3:*.skype bubo.ja,icq-431432153.janoduch@post.sk +421915897103/+421948001033
- ferda11
- Příspěvky: 7
- Registrován: 18 pro 2007 21:57
Re: nadrz pro LPG
Frontera 2.0i SPORT (krátká) 1995,mám ji téměř dva roky na LPG, Dovoz Itálie.
1. origiální nádrž asi 35l válcová byla umístěna v pravé polovině před zadní nápravou. Výměna po dovozu , vzhledem k 10. leté životnost před STK, včetně revize asi 7000,- Kč.
2. Nejezdím extrém ale při běžném "džípování " je nepoškoditelná, nevyčuhuje výrazně v podvozku, nezmenšuje přejezdový úhel. A není vůbec vidět.
3. Plnicí hdrlo je mazaně umístěné přes šroubovatelnou redukci pod plnícím hrdlem benzínové nádrže, za zamykatelnýma vrátkama.
4. Úrazy - pár velmi tvrdých nárazů cca 40km/h přím na šutr, ji ani neškráblo později jsem přeříznul třneny, kterým byla origo ucycena. Nyní ji více než rok nesou dvě 50 mm pásoviny a je prošroubována přes další pásovinu do podlahy. V pohodě.
5. Vejde se do ní asi 32 litrů LPG a ujedu na ně 230 - 260, km
Fotky můžu poslat na přání.
1. origiální nádrž asi 35l válcová byla umístěna v pravé polovině před zadní nápravou. Výměna po dovozu , vzhledem k 10. leté životnost před STK, včetně revize asi 7000,- Kč.
2. Nejezdím extrém ale při běžném "džípování " je nepoškoditelná, nevyčuhuje výrazně v podvozku, nezmenšuje přejezdový úhel. A není vůbec vidět.
3. Plnicí hdrlo je mazaně umístěné přes šroubovatelnou redukci pod plnícím hrdlem benzínové nádrže, za zamykatelnýma vrátkama.
4. Úrazy - pár velmi tvrdých nárazů cca 40km/h přím na šutr, ji ani neškráblo později jsem přeříznul třneny, kterým byla origo ucycena. Nyní ji více než rok nesou dvě 50 mm pásoviny a je prošroubována přes další pásovinu do podlahy. V pohodě.
5. Vejde se do ní asi 32 litrů LPG a ujedu na ně 230 - 260, km
Fotky můžu poslat na přání.